וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנן פדידה האריך את חוזהו בשנה בהפועל באר שבע

15.6.2009 / 10:54

החלוץ ימשיך בקבוצה מהנגב, שתציע לאביתר אילוז חוזה לשנתיים. ניסים מתקרב להפועל פ"ת. במועדון ממתינים לשי מימון, שיתאמן ב-ג' עם חיפה

חלוץ הפועל באר שבע חנן פדידה חתם היום (שני) והאריך את חוזהו בקבוצה בעונה נוספת. האדומים מבירת הנגב, שממשיכים לעבוד על הסגל שלהם לעונה הבאה, הציעו לאביתר אילוז חוזה לשנתיים, זאת לאחר שהמאמן גיא עזורי הבהיר להנהלת הקבוצה שהוא מעוניין בו לעונה הבאה. ההנהלה תיפגש בימים הקרובים עם נציגו של השחקן, עו"ד חן בוחניק, במטרה לסכם את התנאים לפני מועד פתיחת האימונים - יום שלישי הבא.

בקבוצה מחכים שהקשר אלעד בונפלד, לו הוצע חוזה לשלוש שנים, יחזור מחופשה פרטית בחו"ל. בינתיים מנהלת הקבוצה מגעים עם סוכנו, ירון גלעדי. החלוץ אורן ניסים עשוי לסכם מחר (שלישי) בהפועל פתח תקוה, לאחר שנציגו כבר נפגש אתמול עם המאמן דני ניראון והמנכ"ל אפי צפריר והגיש לו הצעה כספית. ניסים מבוקש גם בעירוני קריית שמונה והפועל חיפה, אבל רק פתח תקוה הגיעה איתו לשלב מתקדם במשא ומתן.

הבלם שי מימון, שמועמד לקבוצה, יפתח מחר את האימונים עם מכבי חיפה, ובקבוצה מקווים שהוא לא ייכלל ברשימת שחקני הסגל שיפרסם המאמן אלישע לוי. שוער המשנה, דור דוידי, עשוי לעזוב את הקבוצה במטרה לצבור דקות משחק בליגה הלאומית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully