וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני מכבי פ"ת שוקלים לתבוע הלנת שכר

15.6.2009 / 9:42

משכורות אפריל טרם חולקו. שבוע לאחר הפניה לאבי יחיאל, רוני לוי נפגש עם עמוס לוזון ושמו של דגו עלה. הקבוצה עשויה לחזור למו"מ עם סספדס

כמה משחקני מכבי פתח תקוה התאגדו בימים האחרונים במטרה לשתף פעולה נגד החלטת המועדון לעכב את משכורות חודש אפריל. אותם שחקנים קיבלו ייעוץ משפטי ראשוני, וטוענים כי הם שוקלים לתבוע את המועדון בבית הדין לעבודה בגין הלנת שכר. איחור בתשלום שכר העבודה אמור לזכות את השחקנים בפיצויי על פי החוק, אך נראה כי המטרה היא לקבל את המשכורות המגיעות להם ולא לזכות בפיצוי. אחד השחקנים אמר: "אם לא נקבל את המשכורות השבוע, נשלח מכתב התראה. יש לנו משפחות וההתנהלות שלהם אינה מקובלת".

פחות משבוע ימים לאחר הפרסום לפיו הקבוצה פנתה לבלם אבי יחיאל (ביום שלישי שעבר), המאמן רוני לוי נפגש עם הנהלת הקבוצה אמש, זאת לאחר ששב מבולגריה. במהלך השיחה עלו שמות של מספר שחקנים, בניהם ברוך דגו אותו עמוס לוזון רוצה מאוד בקבוצה. גם הבלם תומר בן יוסף מבוקש בקבוצה, אבל הוא מעדיף לבדוק אופציות אחרות מאזור המרכז. יחד עם זאת, בן יוסף הבהיר למקורביו כי יעדיף לשחק בפתח תקוה מאשר בהפועל באר שבע. לוי, כפי שכבר פורסם, מעדיף את יחיאל בעמדה הזאת אך האחרון הבהיר כי הוא מחכה להתפתחויות במכבי תל אביב. עם עידן טל, שגם אליו נעשתה פניה באמצעות מקורבים, אין כל חדש משום ששכרו הגבוה מהווה מכשול.

בלי קשר, הקבוצה עשויה לחזור למשא ומתן עם הקשר חיאר סספדס, שניהל לאחרונה משא ומתן איתה שהתפוצץ בגלל פער של כ-20 אלף דולר. לוי שעקב בבולגריה אחר הקשר האחורי טודור פלאנקוב והחלוץ זוראן בלדובלייב, נמנע בשלב זה מלהיכנס איתם לשלב של משא ומתן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully