וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוקטורים למדעי הרוח

14.6.2009 / 19:38

וואלה! ספורט עוקבת מקרוב אחרי אליפות אירופה בגלשני רוח הנערכת בתל אביב, עם דיווח יומי מצולם. צפו בסיכום היום הראשון, שכבר הסב נחת עם שחר צוברי ומעיין דוידוביץ' שנטלו את ההובלה

ברני ארדוב

צילום: אבי כהן, עריכה: רן צימט

אליפות אירופה בגלשני רוח נפתחה היום (ראשון) בתל אביב, ובסיומה קיבלנו הרבה נחת משחר צוברי, שמוביל את הגולשים, וממעיין דוידוביץ', שמובילה את הגולשות. צוברי אמר בסיום היום: "פתיחה יותר טובה אי אפשר לקבל. היו לי שני שיוטים מצויינים וזו היתה המטרה. לפחות להתחיל טוב. מקווה שזה ימשיך ככה. בינתיים התנאים משחקים לטובתי ככה שהכל פתוח. זה לא יהיה קל כמו שזה נראה. צריך להמשיך להיות דרוכים".

על היריבים שלו אמר צוברי: "ג'וליאן בצמרת קוקלניס עושה אחלה תחרות, אבל אנחנו רק אחרי שני שיוטים מתוך 11. אני צריך להשאיר את היום הזה מאחור בדיוק כמו אם זה היה יום רע ולהמשיך הלאה".

מעין דוידוביץ' הייתה מרוצה אף היא: "יום מוצלח מאוד. התחלתי ברגל ימין. אני שמחה שניצחתי את הקרב נגד האנגלייה בשיוט הראשון כי הגענו צמודות לפיניש. כל נקודה כאן היא חשובה ולוקחים אותן בשיניים. אני מקווה שהתנאים ימשיכו. יש תחזית שהגלים יעלו ככה שזה רק בשבילי וזה הופך את התחזית לורודה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully