וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערפל סביב בית"ר צפוי להתבהר בימים הקרובים

דור בלך

14.6.2009 / 18:57

גומא אגיאר עשוי לתרום לקבוצה 2-3 מיליון דולר, בהנחה שגאידמק יעשה כך גם כן. הבעלים המכהן צפוי לקבל החלטה ב-48 השעות הקרובות

חוסר הודאות ממשיך לעטוף את בית"ר ירושלים, כשההכנות לעונה הבאה רחוקות מלתפוס תאוצה. בעוד ביתר מועדוני ליגת העל עובדים במלוא המרץ לקראת העונה הבאה, לבית"ר עדיין אין מאמן, לא נקבע תאריך לפתיחת האימונים, לא נקבע מחנה אימון ועדיין איש לא דיבר עם שחקני הקבוצה על שחרורם או ביקש מהם לקצץ בתקציב. יו"ר הקבוצה איציק קורנפיין נוטה שלא לפתוח בהכנות עד אשר יתבהר מצב הקבוצה, אף למרות זאת יפגש בימים הקרובים עם אורי מלמיליאן וראובן עטר בכדי שיוכל למנות מאמן בהקדם האפשרי ולפזר מעט את מסך הערפל.

בינתיים, כפי שהסביר אחד מיועציו הכלכליים של גומא אגיאר לוואלה! ספורט ביום שישי, המיליארדר לא מעוניין לרכוש את הקבוצה במצבה הנוכחי, ויסתפק בלתרום לה, אם יבין שהיא אינה בדרך לפירוק. אגיאר ישלח בקרוב לארקדי גאידמק מכתב בו יבטיח להעביר לקבוצה סכום של בין 2 ל-3 מיליון דולרים, אם האוליגרך יקצה סכום דומה לטובת המועדון. במידה וגאידמק יסרב, גם אגיאר צפוי שלא להשקיע, מתוך מחשבה שהכסף ייבלע בהליך הפירוק.

אגיאר אף צפוי לבקש אופציה לרכוש את המועדון בסיום העונה מידיו של גאידמק, אך גם רכישה זו אינה מובטחת שכן הוא יקח על גבו את המועדון רק לאחר תהליכי ייעול והבראה, שתכליתם ביטול ההתחייבויות לשנים הבאות ע"י קיצוץ וקיצור חוזיהם הכבדים של כוכבי הקבוצה. לעונת 2010/2011 מחוייבת בית"ר כבר כעת להוצאות על סך כ-25 מיליון שקלים, ולעונה שאחריה בסכום מעט נמוך יותר.

בבית"ר מעריכים כי גאידמק יגיע לידי החלטה כבר בימים הקרובים, מה שיאפשר להם להתחיל בהכנות לעונה הבאה, בין אם כחלק מהליך משפטי ובין אם בתקציב נמוך שיורכב מהכנסות והכספים שיקצו גאידמק ואגיאר. במחזיקת הגביע מקווים שזה יקרה ב-48 השעות הקרובות, מכיוון שמחר יעבירו את המשכורות האחרונות לעונה הנוכחית ומחרתיים יפתחו רשמית את ההכנות לעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully