וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרומן שלי עם קובי

20.6.2009 / 16:47

"חיים משבת לשבת": מה משותף לטוריי האנטר ולבריאנט, מיהו היריב המסתורי של ג'ייסון האמל מקולורדו ולאן שואפים הפייראטס להגיע?

1. "היום הרגשתי כמו קובי, וכשקובי בזון הוא קולע הכל" - טוריי האנטר מהאיינג'לס, אחד מיקירי המדור, בעוד מטאפורה ציורית אחרי המשחק נגד סן דייגו שבו חבט לשלושה הומראנס.

2."אף פעם לא התמודדתי עם יריב כמו הטבע" - ג'ייסון האמל מקולורדו מסביר את ההרגשה לרדת מהמגרש מוקדם מהמצופה בגלל התראת טורנדו. הגשם הכבד בדנבר לא הפריע להאמל ולרוקיז לרשום ביום ראשון ניצחון על סיאטל, שהיה ה-11 ברציפות שלהם.

3. "בסוף נגיע לנקודה שבה אפחד לעלות לצלחת אם לא יתחילו להגן עלי" - הנלי רמירז מפלורידה מתרעם על כך שהגשה של דיק הייהרסט מטורונטו, שהייתה לדעתו מכוונת לפגוע בו, הגיעה למרפקו. עיקר הזעם הופנה כלפי המאמן פרדי גונזאלס והמגיש ג'וש ג'ונסון, שלא הגיבו למהלך על ידי פגיעה בשחקן יריב.

4. "הפנגווינס מראים איזו אווירה יש בעיר הזו. אנחנו רוצים שאצלנו יהיה אותו דבר, ומקווים שבקרוב נוכל להילחם על תואר משלנו" - ג'ון ראסל, מאמן פיטסבורג פייראטס, נרגש מביקור אלופת ה-NHL באיצטדיון וחי בסרט. מה זה סרט?

4.א. "...ומקווים שבקרוב נוכל להילחם על תואר משלנו" - חה, חה, חה, חי, חי, חי.

4. ב. רגע, אנחנו קמים מהרצפה. מבטיחים להירגע בקרוב. טוב, זהו, הגיע הזמן להיות רציניים. "ומקווים שבקרוב נוכל להילחם על תואר משלנו". מצטערים, ג'וני, קשה לנו להפסיק.

5. "יש לי זכרונות טובים. אני אפילו לא יכול לחשוב על זה מספיק פעמים" - אדם ויינרייט מסט. לואיס נזכר לאחר המפגש עם ג'סטין ורלאנדר מדטרויט בניצחון על הטייגרס בוורלד סירייס של 2006. במשחק 5 עמד ורלאנדר על הגביע, ויינרייט היה הקלוזר.

אלכס

6. "אני לא יודע אם הוא היה במיטבו, אבל הוא מגיש טוב גם כשהוא לא" - איי ג'יי הינץ', מאמן אריזונה, על המשחק של דני הארן מול קנזס סיטי. מה זה "לא במיטבו"? שבעה אינינגים, שישה סטרייקאאוטים, שבע חבטות, שתי ריצות חובה וניצחון.

7. "או שתגיד לאנשים מי אתה באמת או שתצא ותודה, כמו אלכס רודריגז" - פול קונרקו משיקגו וייט סוקס מבקר את הפאסיביות של סמי סוסה, לאחר הדו"ח שיצא לפיו סוסה נטל סמים אסורים ב-2003.

8. "אם אכלת שלוש ארוחות באיצטדיון, סימן שהיה יום ארוך" - מני אקטה האליל, מאמן וושינגטון, מנדב את הפנינה השבועית שלו, הפעם אחרי משחק מול היאנקיז שהתעכב ב-5.5 שעות בגלל גשם.

9. "כל פעם שאני משחק כאן היא מיוחדת. אני זוכר איך בנו את האיצטדיון הזה" - האנטר פנס מיוסטון מסגיר, רגע אחרי שחבט להומר מנצח על טקסס, זיכרונות ילדות. יש סיבה שהוא מכיר כל כך טוב את האיצטדיון: הוא גדל בארלינגטון כאוהד שרוף של הריינג'רס.

10. "אני מרגיש טוב ויודע למה אני מסוגל, ואני זורק חזק. זו השורה התחתונה" - דונטרל וויליס מדטרויט מספר שהכל בסדר. הטייגרס לא התרשמו ושלחו אותו לרשימת הפצועים בשל סימפטומים חוזרים לחרדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully