וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת הודיעה לאלימלך על סיום דרכו בקבוצה

14.6.2009 / 9:32

בקבוצה מאשרים: "הוא לא ימשיך". שן עשוי להתמנות לקפטן. הקבוצה גיששה אצל ניסים. בקבוצה טוענים: חוזהו של אוזן בבקרה הופקד לעונה

שוער הפועל פתח תקוה, שביט אלימלך, קיבל מחבר העמותה דני לוי הודעה כי עליו לחפש קבוצה אחרת. מקורב לשוער אישר כי: "יש מספר קבוצות שמתעניינות בשביט, למרות שהוא מחזיק בחוזה לעונה נוספת".

כזכור, כבר לפני כשבועיים פורסם על כך שאלימלך לא בתוכניות של הקבוצה לעונה הבאה אך השוער עדיין לא קיבל הודעה רשמית. בסוף השבוע השוער קיבל הודעה. חבר העמותה דני לוי אישר כי: "שביט אלימלך קיבל הודעה רשמית ולא ימשיך בהפועל פתח תקוה". בקבוצה בונים בעונה הבאה על השוער שניר דורי ולא ברור האם יביאו שוער נוסף שיתחרה איתו על עמדת השוער הראשון. אייל שן, שקרוב לסיכום, עשוי להתמנות לקפטן לאחר שיחתום.

פתח תקוה בדקה בימים האחרונים אפשרת לצרף את חלוץ הפועל באר שבע, אורן ניסים. החלוץ סיים חוזה בקבוצה בירת הנגב ובימים האחרונים נראה היה שימשיך, אך הוא עדיין לא קיבל הודעה על המשך דרכו וייתכן שיחתום לבסוף בקבוצה אחרת. גם הפועל חיפה, בה שיחק בעבר, ועירוני קריית שמונה מועמדות לקלוט אותו. את השחקן, אגב, מייצג פרקליטה של הפועל פתח תקוה, עו"ד שי אליאס. כפי שפורסם, גם החלוץ אלנתן סלמי נמצא בתוכניות של הקבוצה.

הערב (ראשון) אמורה להיערך ישיבה בין הצוות המקצועי והניהולי של הקבוצה (הכולל את חברי העמותה) על מנת להתכונן לעונה הבאה. הנושא המרכזי שיעלה בפגישה יהיה כמובן התקציב לעונה הבאה. בקבוצה מנסים בימים אלה לגייס משקיעים. עדיין אין שום התפתחות בנוגע לכך ושום הצעה רשמית לא הונחה על שולחנם של חברי העמותה. לא ברור האם כל החברים יגיעו לפגישה, ומלבד זאת נראה שחלקם צפוי להתפטר בקרוב לנוכח המצב הכלכלי. עשרות מאוהדי הקבוצה מתכננים להגיע ולהפגין במקום במחאה על אי הוודאות.

גורמים בקבוצה סיפרו כי המנכ"ל אפי צפריר הפקיד את חוזהו של אורי אוזן לעונה הקרובה בלבד ולא לשלוש שנים, כפי שקרה בעבר עם ישראל זביטי. במקרה כזה עשוי אוזן לתבוע את הקבוצה. בסוף השבוע התבקש השחקן לקצץ 40 אחוז משכרו וסירב.

בהתאם לפרסום לפני שבוע, הבלם סטיבן אופיי ימשיך בקבוצה ואילו החלוץ פטי נימבה יסיים את דרכו בהפועל פתח תקוה לאחר שקיבל הודעה על כך מחבר העמותה ומנהל הקבצה בפועל, דני לוי. הבלם גל כהן עדיין לא קיבל שחרור למ.ס. אשדוד ובפתח תקוה טוענים שהוא ישחק בעונה הבאה בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully