וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארד ליואל רזבוזוב בגביע העולם בטאלין

13.6.2009 / 18:50

הג'ודוקא הישראלי הפסיד בקרב השני באסטוניה, אבל חזר לעצמו עם שני ניצחונות בבית הניחומים. אריק זאבי יתחרה ביום ראשון

הג'ודאים הישראלים חזרו להתחרות בסבב גביע העולם, והשבוע הם נמצאים בבירת אסטוניה טאלין. יואל רזבוזוב, שעשה העונה קאמבק אחרי פציעה אבל אכזב באליפות אירופה, רשם הישג מכובד כשזכה במדליית הארד בקטגוריית משקל של עד 73 קילוגרמים. רזבוזוב פתח את התחרות בניצחון באיפון על יריב מאסטוניה, אבל נעצר ברבע הגמר על ידי ארנו בלאן הצרפתי, שניצח 1:21 דק' לסיום המועד החוקי של הקרב. בלאן זכה בסופו של דבר במדליית הזהב בתחרות. בבית הניחומים, רזבוזוב השיג ניצחונות על קשישטוף וילקומירסקי הפולני ולוקה פואטה האיטלקי, כדי לזכות במדליית הארד.

שני ישראלים נוספים התחרו בקטגוריית המשקל של רזבוזוב. פז ריסן הפסיד בקרב הראשון שלו לפואטה, רומן אברמוביץ' ניצח בקרב הראשון שלו את דמיטרו שרטוב האוקראיני, אבל הפסיד בקרב הבא למיכאל מאייר האוסטרי, בקרב שנגרר להארכת זמן.

יעקב אביטבול (עד 60 ק"ג) ניצח בקרב הראשון שלו את ניקיטה לופוחוב האסטוני, אבל הפסיד בהמשך ליריבים מאיטליה ואוקראינה. עדי בתיה (עד 66 ק"ג) הפסיד בקרב הראשון שלו לואדים פומין מאסטוניה.

שאר הישראלים בטאלין יתחרו ביום ראשון, כשבמוקד אריק זאבי (עד 100 ק"ג) שיפתח בקרב נגד פרדריק שטיגלמן הצרפתי. אסף זוהר יתחרה במשקל של מעל 100 ק"ג. אבישר שיינמן, עומרי טורונטו ואילן פרברזב יתחרו במשקל של עד 81 ק"ג.

במקביל, מתקיימת בסוף השבוע במדריד תחרות בסבב גביע העולם לנשים. שירן לביא (עד 52 ק"ג) הודחה כבר בקרב הראשון אחרי שהפסידה לג'ואנה ראמוס מפורטוגל. לירז בן מלך (עד 57 ק"ג) לא הגיעה יותר רחוק מזה, כשהפסידה גם היא בסיבוב הראשון לרים יונהוי מצפון קוריאה. ירדן ג'רבי (עד 63 ק"ג) תתחרה ביום ראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully