וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב מעוניינת בחורחה דייויס

לואיס מרין, הקוסטה ריקני של מכבי נתניה לשעבר, חשף כי אלי גוטמן ביקש המלצות לגבי הקשר בן ארצו, שרשם עונה נפלאה וזומן לנבחרת

הפועל תל אביב מעוניינת בקשר הקוסטה ריקני, חורחה דייויס. כך חשף בלם מכבי נתניה לשעבר, לואיס מרין, בראיון לתחנת רדיו מקומית. מרין גילה כי גם אלי גוטמן התקשר אליו וביקש המלצות לגבי השחקן הצעיר. "יש לו (דייויס - ע.ג.) הצעה והוא התקשר אליי לברר פרטים לגבי המועדון", אמר מרין. "אמרתי לו שמדובר בקבוצה טובה ובמועדון גדול. גם מאמן הפועל תל אביב דיבר איתי". כזכור, גוטמן היה זה שהביא את מרין לישראל.

מי שעוד הצטרף לממליצים הוא עוזר מאמן מכבי נתניה, הנרי דוארטה, שגילה: "חורחה הוא שם שהוזכר הרבה, התקשרו אליי וביקשו המלצות. זה יהיה מצוין עבורו להגיע לישראל". אגב, בשבועיים האחרונים פורסם בקוסטה ריקה כי מכבי נתניה היא זו שמעוניינת בשירותיו, אך מרין הדגיש כי מדובר באדומים.

דייויס בן ה-23 נחשב לאחד הכישרונות הגדולים בקוסטה ריקה. בעונה שעברה עלה ליגה עם קבוצתו, רמוננסה, והעונה רשם עונה נפלאה עם שישה שערים ואף קיבל זימון ורשם מספר הופעות בנבחרת של רודריגו קנטון. לשחקן, שחתום לשנתיים נוספות, הצעות משתי הקבוצות הגדולות של קוסטה ריקה, דפורטיבו ספריסה ואלחוואלנסה, אבל הנשיא כרמן ורגאס סירב עד כה לשחרר את השחקן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully