וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המטס, תרופה לכל מחלה

13.6.2009 / 12:05

היאנקיז התאוששו ממפלת בוסטון עם מהפך באינינג התשיעי וניצחון 8:9 על המטס. הרד סוקס ניצחו בפילדלפיה, האלאדיי נפצע בטורונטו

תוצאות משחקי הלילה ב-MLB:

שיקגו קאבס - מינסוטה 7:4
קליבלנד - סט. לואיס 3:7
ניו יורק יאנקיז - ניו יורק מטס 8:9
בולטימור - אטלנטה 7:2
פילדלפיה - בוסטון 5:2
פיטסבורג - דטרויט 3:1
טורונטו - פלורידה 7:3

טמפה ביי - וושינגטון 3:4
מילווקי - שיקגו וייט סוקס 2:7
טקסס - לוס אנג'לס דודג'רס 0:6
קולורדו - סיאטל 4:6
קנזס סיטי - סינסינטי 1:4
לוס אנג'לס איינג'לס - סן דייגו 6:11
אריזונה - יוסטון 1:8
סן פרנסיסקו - אוקלנד 0:3

קולורדו לא עוצרת - גם בבית

קומדיה של טעויות במטס הביאה הלילה לניו יורק יאנקיז ניצחון ראשון בסאבוויי סירייס, 8:9. לואיס קסטיו מהמטס לא תפס כדור פשוט של אלכס רודריגז עם שני אאוטים באינינג התשיעי, דרק ג'יטר ומארק טשיירה, שקודם לכן חבט להומר מספר 20 העונה, נכנסו הביתה בשל הטעות הפטאלית. "אני מרגיש רע, רע מאוד", אמר קסטיו אחרי המשחק.

בוסטון יצאה למבחן קשה בפילדלפיה וחזרה ממנו עם ניצחון 2:5 לאחר 13 אינינגים. הופעה כוחנית נוספת של ג'ון לסטר, עם שבעה אינינגים ו-11 סטרייקאאוטים, לא הספיקה לו כדי לרשום W, והמשחק הוכרע רק כשג'ייקובי אלסבורי פרץ את הסכרים עם הכנסת רץ ראשון משלושה באינינג ה-13. דני הארן מאריזונה המשיך להפגין יכולת מעולה, ועם תשעה ושבעה חיסל את יוסטון 1:8. מילטון בראדלי מהקאבס רשם לילה מוטרף של שגיאות, שהגדולה שבהן הייתה מסירת כדור לאוהד כשנשאר עדיין אאוט על הלוח (הוא חשב שזו הייתה הפסילה השלישית באינינג). מינסוטה ניצחה את שיקגו 4:7 במשחק הזה. "זה לא עלה לנו בריצה", אמר אחר כך לו פינלה על השטות של בראדלי, "אבל זו מתמטיקה פשוטה של 1,2,3. אני בטוח שהוא נבוך מזה".

סט. לואיס הגיעה לקליבלנד ונוצחה 7:3, למרות הומר 20 העונה של אלברט פוחולס. שין סו צ'ו לא נזקק הפעם לעזרת השחפים והכניס שלושה רצים עם שלוש חבטות. אטלנטה ניצחה בבולטימור 2:7, ניצחון ראשון לפרוספקט טומי הנסון. בעוד פיטסבורג מנצחת את דטרויט ולוקחת את גביע סטנלי, הטייגרס דווקא ניצחו בפיטסבורג 1:3 במשחק "קצת" פחות חשוב.

רוי האלאדיי מטורונטו מתח את שריר המפשעה ונטש באינינג השלישי נגד פלורידה. הפציעה לא אמורה להיות חמורה. קודי רוס מהמארלינס ניצל את המצב, ובאינינג השמיני ירה לגראנד סלאם שניצח 3:7. טים לינסקאם היה חד עם תשעה ושמונה, סן פרנסיסקו הכניעה את אוקלנד 0:3. גם טקסס עשתה את זה על האפס, כשהאנק בליילוק יורה להומר 13 העונה ב-0:6 על הדודג'רס. טמפה ביי גברה על וושינגטון 3:4 ועלתה סופסוף למאזן חיובי.

מה עוד אפשר להגיד על קולורדו? הרוקיז קצרו ניצחון תשיעי ברציפות, הפעם בבית - 4:6 על סיאטל. קנזס סיטי תפרה את סינסינטי 1:4 עם תשעה אינינגים של לוק הוצ'באר. האיינג'לס הראו קצת התקפה ב-6:11 על סן דייגו, מילווקי ניצלה את ההפסדים של היריבות לבית והייתה היחידה ב-NL מרכז שיצאה עם ניצחון הלילה - 2:7 על הוייט סוקס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully