וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליבלנד זימנה את כספי לראיון

13.6.2009 / 17:16

הקאבס, המחזיקים בבחירה ה-30 בדראפט, יבחנו מקרוב את כספי, שסחט מחמאות בניו ג'רזי ואמר: "מקווה לפתוח את הדלת להרבה ישראלים"

עמרי כספי השלים אמש (שישי) את סדרת האימונים שלו בארצות הברית לקראת הדראפט שייערך ב-25 ביוני, כשנטל חלק במחנה האימונים הכללי שערכה ניו ג'רזי. בדומה למחנות הכלליים בהם השתתף במינסוטה ובאוקלנד בתחילת מסעו האמריקאי, זכה כספי להתאמן לעיני נציגים מיותר מ-20 קבוצות NBA, וקיבל הזדמנות לשכנע לפחות אחת מהן לבחור בו בערב הדראפט.

כעת ימריא כספי לקליבלנד, שזימנה אותו לראיון התרשמות. הקאבלירס, שמחזיקים בבחירה ה-30 בדראפט, ביקשו לבחון מקרוב את הפורוורד הישראלי כדי להחליט סופית האם לבחור בו במידה ויישאר פנוי עד סוף הסיבוב הראשון. כזכור, כספי התייצב בנוסף לכך לשלושה אימונים פרטיים בשיקגו, סקרמנטו ופורטלנד, ובין היתר גם סן אנטוניו, אטלנטה, אוקלהומה סיטי, דאלאס, ממפיס והלייקרס גילו בו עניין. גם הנטס, שעוקבים אחרי כספי כבר שנתיים, ביקשו לזמן אותו לאימון פרטי, אך כרגע לא מתוכננים לו אימונים נוספים. במתחם האימונים בניו ג'רזי נכלל כספי בקבוצת המתאמנים הראשונה (36 המועמדים במחנה חולקו לשש קבוצות), יחד עם שלושה פורוורדים מוכשרים - אוסטין דיי מגונזאגה, דרק בראון מקסבייר וגאני לוואל מג'ורג'יה טק - שלושתם צפויים להבחר בין המקומות ה-15 ל-25.

קיקי ואנדווי, הג'נרל מנג'ר של הנטס, ציין את כספי כאחד משני השחקנים שבלטו לטובה ביום הראשון של המחנה ואמר: "אני אוהב את המשחק שלו, ואני חושב שהוא יהיה מאוד יעיל ב-NBA. בכל פעם שראיתי אותו משחק, גם כאן, גם באוקלנד וגם ב-DVD מאירופה שראיתי, הוא היה פעיל במיוחד, הוא שחקן קשוח והוא קלעי טוב יותר ממה שחושבים".

כספי: "אני חושב ששיפרתי את המניות שלי"

בסדרת הראיונות בסיום האימון נשאל כספי האם הוא מתכוון לשחק ב-NBA בכל מקרה בשנה הבאה והשיב: "זאת המטרה שלי, בגלל זה באתי לכל האימונים האלה, כדי לשפר את המניות שלי, ואני חושב שעשיתי את זה היטב".

על הציפיות שלו מערב הדראפט אמר: "אני מקווה שזה יהיה היום המאושר בחיי, ושאוכל לחגוג אותו עם החברים והמשפחה שלי. זה יהיה מדהים". על המשמעות של להיות השחקן הישראלי הראשון ב-NBA אמר כספי: "זה מאוד חשוב לי, ויש אחריות גדולה שמגיעה עם התואר הזאת. אני מקווה לעשות עבודה טובה ולבנות שם טוב לישראלים בליגה הזאת, ולפתוח את הדלת להרבה שחקנים מצוינים מישראל להגיע בעקבותיי".

כשנשאל על האיכויות שהוא מסוגל להביא לקבוצת NBA אמר כספי: "אני בא להתחרות כל יום, ואני משחק קשוח וחזק. כולם כאן קלעים טובים, ואני יכול גם לחדור. כשאתם רואים את גמר ה-NBA עכשיו תראו שהשחקנים הקשוחים הם אלה שמשחקים, ואתם לא רואים ילדים על הפרקט. השחקנים שבאים ומשחקים חזק וקבוצתי מקבלים דקות, ואני מרגיש אני יכול להביא את הדברים האלה לקבוצה". כשנשאל איזה שחקן NBA מזכיר את סגנון המשחק שלו אמר כספי: "אני אוהב את נוצ'יוני, את ג'ינובילי, וגם את טורקוגלו. החבר'ה שבאו מאירופה".

כעת נותרו לכספי שלושה ימים עד למועד האחרון למשיכת שמו מרשימת המועמדים לבחירה, ועל פי האופטימיות שהביאה הצלחתו באימונים השונים עד כה, ההערכות הן שבניגוד לשנה שעברה, הפעם הוא יישאר בדראפט, גם במידה ולא יזכה להבטחה מפורשת מאחת הקבוצות לבחירה בסיבוב הראשון, שתבטיח לו חוזה בשורותיה. לאחר ההחלטה יחזור כספי לישראל ביום רביעי.

בתחזיות השונות לגבי המקום בו ייבחר כספי קרנו ירדה מעט בימים האחרונים. באתר DRAFT EXPRESS הוא עדיין נמצא במקום ה-26, באתר NBADRAFT הוא ירד מקום אחד למקום ה-24, ובאתר של SPORTS ILLUSTRATED הוא מיועד לבחירה במקום ה-25, בתחזית של HOOPWORLD, בה דורג 27 בשבוע שעבר, הוא נמצא כעת במקום ה-31, וגם במוק דראפט של צ'אד פורד ב-ESPN.COM, שחזה לו את המקום ה-23 בשבוע שעבר, נדחק כספי אל מחוץ לסיבוב הראשון, אך על פי פורד כספי עדיין עשוי להיבחר בין המקומות ה-23 ל-40.

עדכון ראשון: 7:31
עדכון אחרון: 17:16

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully