וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עזריה לא מפחד מהקיצוצים בנתניה

דור בלך

12.6.2009 / 13:13

מאמן מכבי נתניה מסביר מדוע לקח את התפקיד: "אני מעדיף לא לקבל קבוצה שקונים בכסף". הקבוצה הודיעה לסבע כי היא מעוניינת בו

נתי עזריה, שלקח על כתפיו משימה כמעט בלתי אפשרית לאמן את מכבי נתניה בתקציב מינמום לאחר שלוש שנים בצמרת, מנסה להסתכל על הצד החיובי. "כשמכבי נתניה קוראת לי לאמן אותה זה מיד מכניס בי אופטימיות. אני בחור אופטימי מטבעי וכך אני גם רוצה שיסתכלו על הדברים. אני מעדיף לקבל את הקבוצה במצב בו היא היום ולא לקבל קבוצה שקונים בכסף.

"שלוש שנים דניאל יאמר השקיע במחלקת הנוער של המועדון, ולאור מה שקורה בכדורגל הישראלי זה זמן מצוין לבנות את הקבוצה מחדש. זו תהיה קבוצה שתתבסס על סגל עם שחקנים בעלי ניסיון לצד שחקנים צעירים שאנחנו מעוניינים לקדם ולפתח אותם. שחקנים שיהיו השלד של מכבי נתניה לעונות הבאות", סיפר מאמן הקבוצה, שנכון לעכשיו לא יכולה לעמוד אפילו בעלויותיו של ינון ברדה, ששיחק בליגה הארצית אשתקד.

"אני רוצה שבעונה הבאה נראה קבוצה עם הרבה אנרגיות, שמחה, תשוקה וקשר חזק לבית ולשורשים", מסביר עזריה את שחרור הכוכבים המאסיבי שנכפה עליו. "אין לי ספק שהקבוצה הצעירה הזאת תהיה מחוברת לקהל, ואני מאמין שהקהל יתחבר דווקא לצעירים הלוחמים האלו וכך להחזיר את הזהות של הקהל לשחקנים ולמועדון. אני רוצה שיהיה כיף לבוא למשחקים שלנו ושהקופסא תחזור להיות מפוצצת. אנסה להביא מהרוח הנתנייתית של שנות ה-70 וה-80 לקבוצה זאת. אני מבקש מהאוהדים להיות סבלניים, זוהי מילת המפתח לעונה הקרובה, עליכם לסייע לנו בתהליך הבנייה שלאחריו תהיו גאים בקבוצה למשך שנים רבות".

בינתיים הודיעה נתניה לחלוץ אחמד סבע כי היא מעוניינת בשירותיו לעונה הבאה, זאת למרות שנכון לעכשיו יתקשו לעמוד בחוזה עמו. בנתניה מאמינים כי לאחר שחרור מספר שחקנים בכירים מהסגל יוכלו לעמוד בעלויותיו. עם זאת, במידה ובני סכנין או אשדוד, שמעוניינות בחלוץ, יעבירו הצעה כספית לנתניה ולא רק יבטיחו לעמוד בחוזהו, נראה כי נתניה תשחרר אותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully