וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההיסטוריה עם דטרויט. אז מה?

12.6.2009 / 12:42

הרד ווינגס יארחו הלילה (3:00, FOX) את פיטסבורג, למשחק השביעי והמכריע בגמר גביע סטנלי. קרוסבי: "מה שקרה עד עכשיו לא משנה"

עיני אוהדי ההוקי קרח בעולם (יש לא מעט כאלה, תתפלאו) יהיו נשואות הלילה (בין שישי לשבת, 3:00, שידור ישיר ב-FOX) לדטרויט, שם יארחו הרד ווינגס את פיטסבורג פנגווינס, במשחק 7 בסדרת גמר גביע סטנלי. האלופה רוצה לזכות בתואר שני ברציפות ו-12 בהיסטוריה, הפנגווינס יודעים שכדי להניף את הגביע בפעם הראשונה מאז 1992, הם צריכים לעשות משהו שלא עשו עדיין בסדרה: לנצח בעיר המכוניות.

"לא הצטלמתי עם הגביע הזה", אמר סידני קרוסבי, קפטן הפנגווינס שיצטרך להתעלות הלילה. "כולם יודעים שאתה צריך להתרחק ממנו עד שתקבל הזדמנות להחזיק אותו באמת". על הסיכויים של פיטסבורג ועל העובדה שדי נוטרל במהלך הסדרה אמר קרוסבי: "מה שהיה ממש לא משנה, לא התוצאות ולא אם הבקעתי שער אחד או עשרה".

חברו של קרוסבי לקבוצה רסלאן פדוטנקו הוסיף: "כשאתה מגיע למשחק 7, אתה יודע שאתה צריך להביא עם ההתרגשות גם עצבים חזקים. אי אפשר לישון בצהריים לפני משחק כזה, אבל אנחנו מנסים להתייחס לזה כאל 'סתם עוד משחק'". קירק מאלטבי מדטרויט לא ממש יכול להסכים: "קשה לספר לעצמך ש'זה רק משחק אחד'", אמר.

מייק באבקוק, מאמן הרד ווינגס, תפס לשיחה את מריאן הוסה, החלוץ שעובר סדרה רעה. "שאלתי אותו אם הוא יודע מי הבקיע לזכותנו את השערים במשחק 6 בשנה שעברה. הוא לא ידע ולמען האמת גם אני לא. אני רק יודע שניצחנו", הסביר המאמן לשחקן את הפילוסופיה שלו.

דטרויט פייבוריטית כבדה, גם לאור הניסיון וגם בשל העובדה שעכשיו זו סדרה של משחק אחד, שנערכת אצלה בבית. ובבית היא עומדת על מאזן 1:11 בפלייאוף ו-0:3 בסדרה. קבוצות הבית במשחק 7 בגמר גביע סטנלי עומדות על מאזן 2:12. מבחינת הפנגווינס, הם צריכים לפצח את הבונקר הזה. דן בילסמה, מאמן פיטסבורג, הודה שהוא עדיין לא יודע איך יטריף את שחקניו. "בדרך כלל אני עושה את זה באחר הצהריים שלפני המשחק", אמר ל-ESPN, "הפגישה הזו נמשכת 5-6 דקות, לא יותר מזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully