וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביב חדד וינון ברדה גדולים על נתניה

דור בלך

11.6.2009 / 16:10

דניאל יאמר הורה על קיצוץ והקבוצה עומדת בפני מבוי סתום, כשהיא לא מסוגלת לעמוד בעלות של שחקנים המוצעים לה מהליגה השנייה

פחות משבועיים לפני פתיחת האימונים, וקצת יותר מחודש לפני משחקה הראשון במסגרת הליגה האירופאית ומכבי נתניה עומדת בפני מבוי סתום. דניאל יאמר המריא לחו"ל בתחילת השבוע וצפוי לשוב רק בעוד מספר שבועות, כשהנחיותו הברורה - קיצוץ של כ-60% בתקציב הקבוצה והתבססות על הכנסות בלבד נראה כרגע בלתי אפשרי. למעשה, פרט לשחקנים שסיימו חוזה וללואיס מרין ששוחרר לאלחוואלנסה הקוסטה ריקנית, אף אחד משחקני נתניה עדיין לא שוחרר או הסכים לקצץ בשכרו, והמועדון נאלץ להתמודד כעת עם התחייבויות לשכר שחקנים בעונה הבאה בסכום גבוה יותר מכל התקציב של מכבי נתניה, וגבוה פי יותר משלושה מהחלק המוקצה לשחקנים בתקציב העונה הבאה.

מספר סוכנים כבר פנו אל נתניה ואל מאמנה נתי עזריה והציעו להם שחקנים זולים שיגיעו בחינם וירוויחו משכורת נמוכה, אך בנתניה אמרו להם כי כרגע זה לא רלוונטי שכן אין להם מקום בתקציב אף לא לשחקן אחד. בין השחקנים שנתניה לא יכולה לעמוד בעלות שכרם נכון לעכשיו נמצאים גם ינון ברדה ששיחק בעונה שעברה בהפועל אשקלון מהארצית, אלירן סיימון מהפועל כפר סבא ואביב חדד מהכח עמידר רמת גן. גם אחמד סבע, שכבר מחזיק בחוזה לעונה הבאה, ככל הנראה לא יגיע לקבוצה ויצטרף לסכנין או אשדוד.

בנתניה מקווים כי דדי בן דיין ולירן שטראובר יסכמו מהר ככל האפשר בקבוצות אחרות ויוותרו על חוזיהם, וכן שאלמוג כהן, איתי שכטר וביוואן פרנסמן יצאו בקרוב לאירופה, לפורטונה דיסלדורף או מועדון אחר. גם זאביק חיימוביץ' ורביד גזל, שהתבקשו לקצץ ומחזיקים בהצעות ממספר קבוצות בארץ, עשויים לעזוב את הקבוצה בקרוב כדי לפנות מקום בתקציב. שלו מנשה אמנם לא התבקש לקצץ בשכרו, אך מספר קבוצות בליגת העל מעוניינות בו והוא עשוי לעזוב גם כן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully