וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורנפיין ממשיך לחפש רוכשים לבית"ר

היו"ר מנסה לחלץ את המועדון מהבוץ, כשנפגש עם אנשי עסקים רבים. ואולי בכלל הפיתרון של הקבוצה הוא המודל לפיו פועלות ריאל מדריד וברצלונה

יו"ר בית"ר ירושלים איציק קורנפיין נפגש הבוקר (חמישי) עם נציגים של קבוצת משקיעים יהודים אמריקאים, ושמע מהם על הרצון להשקיע בקבוצה לקראת העונה הקרובה. הפגישה הייתה למעשה פגישה נוספת מבין רבות אותם מקיים יושב הראש עם אנשי עסקים שונים, בהם גם האחים יוסי ובועז מולדבסקי, שבודקים להשקיע בקבוצה בצורה כזאת או אחרת, כדי להימנע מפתיחה בהליך משפטי שיגרור הפחתת תשע נקודות ואולי איבוד זכויות הניהול של הקבוצה.

קורנפיין ניהל בשבועות האחרונים שיחות עם האחים מולדבסקי שמתעניינים בהעברת המועדון לידי האוהדים במודל הדומה לזה שנהוג בברצלונה וריאל מדריד תחת הסלוגן "בית"ר ירושלים לאוהדים". המולדבסקים ערכו בדיקות נאותות, שוחחו עם מספר שחקנים בכירים בקבוצה בנוגע לקיצוץ בחוזה, בדקו את גרף ההוצאות הצפוי של בית"ר בעונה הבאה, פתחו חשבון נאמנות לצורך העברת כספים לרכישת זכויות חבר בעמותה וערכו סקרים בקרב אוהדי בית"ר בנוגע לנכונותם לקחת חלק במהלך.

בראשית השבוע הבא מתכננים האחים מולדבסקים להשיק את המהלך ובמהלכו צפויים להתקיים כנסי אוהדים ברחבי המדינה, בהם ימכרו זכויות החבר ויעלה אתר אינטרנט עם פרטים על המיזם. במידה ולא יצליחו לגייס מספיק חברים, יוחזר הכסף לרוכשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully