וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת: חוזרים לשורשים, מתקרבים לאוהדים

דור בלך

11.6.2009 / 7:23

ראשי המועדון החליטו להשמיט את המילה 'עירוני' משמה הרשמי של הקבוצה, לאחר מחאת האוהדים. גם הסמל ישונה. מסתמן: בנאיני לא ימשיך

לאחר מחאת האוהדים שנמשכה כמעט שנה, החליטו קברניטי הפועל פתח תקוה להשמיט את המילה "עירוני" משמה הרשמי של הקבוצה, ולרשום אותה בהתאחדות בשנה הבאה רק כ"הפועל פתח תקוה" שוב. כזכור, השם 'עירוני' התווסף לאחר שעיריית פתח תקוה חייבה את הקבוצה להוסיף את המילה עירוני כדי לזכות בהקצבה מהעירייה. לאחר שהאוהדים ראו בכך פגיעה במורשת הקבוצתית, ובהנהלת המועדון ביררו וגילו כי מבחינה חוקית העירייה מחוייבת לתמוך בה אם היא תומכת גם במכבי, הוחלט לבוא לקראת האוהדים.

בשיחה שערך המנכ"ל ומנהל הקבוצה בפועל אפי צפריר עם נציגי ארגון האוהדים הוחלט גם על שינוי סמל הקבוצה וחזרה לשורשים עם סמל הפועל המקורי, לאחר קרוב ל-15 שנה עם ארבעה סמלים שונים שהכילו את מאפייני הסמל המקורי אך עם תוספות ושינויים. האוהדים דרשו גם לחזור לחולצת הפסים, עמה זכתה הקבוצה באליפות האחרונה שלה, אך מכיוון שמאוחר מדי כדי להזמין מדים חדשים מהספונסרית, הרעיון נדחה לשנה הבאה.

על אף שלקבוצה אופציה התלויה רק בהם לרכוש את כרטיסו של עמנואל בניאני והארכת חוזהו בארבע שנים נוספות, כרגע נראה שלא ימשיך בקבוצה בעונה הבאה עקב התעניינות הפועל ומכבי תל אביב בשחקן. מאיר שמיר, שמימן את הגעתו של השחקן בשנה שעברה מעוניין להעבירו לצהובים, ולמרות שהמאמן הטרי דני ניראון מעוניין בחלוץ הגנאי, בקבוצה לא צפויים לעמוד בדרכו של איש העסקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully