וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיאוס חתם לשנתיים בפרהבר

דור בלך

10.6.2009 / 18:48

חרושת השמועות בנוגע למאמנה לשעבר של מכבי נתניה הגיעה לסיום, כאשר הגרמני חתם בקבוצה ההונגרית. מתיאוס כבר מעוניין באלמוג כהן

מאז שהודיע על החלטתו לעזוב את מכבי נתניה, קושר לותר מתיאוס לעשרות מועדונים לאורך אירופה במשך החודשיים האחרונים. היום (רביעי), הגיעה סוף סוף חרושת השמועות לסיומה הרשמי, כשהמאמן הגרמני חתם בקבוצת פרהבר ההונגרית, בה יאמן בשנתיים הקרובות.

מתיאוס, שהחזיק בחוזה לעונה הבאה בנתניה, התבקש על ידי דניאל יאמר לוותר עליו בעקבות הקיצוץ הגדול בתקציב הקבוצה ושינוי המטרות שלה, והסכים. יאמר רצה מאוד שמתיאוס ימשיך עמו לתחנה הבאה בקריירה שלו - פורטונה דיסלדורף, בתור מאמן או מנהל ספורטיבי, אך לאחר התנגדות חברי הנהלת המועדון וגם חוסר רצון מופגן של מתיאוס להגיע למועדון מהליגה השנייה, אלוף העולם לשעבר העדיף לחתום בקבוצה ההונגרית.

מתיאוס, כזכור, אימן את נבחרת הונגריה בין השנים 2003-2005, במהלכם הוצעה לו אזרחות הונגרית, ובמהלכם אף ביקר המאמן את התאחדות הכדורגל המקומית, ואמר: "הם לא תורמים כלום, אלא פשוט מנצלים את הכדורגל ההונגרי". המאמן בן ה-48 קיבל חוזה לשנתיים בצירוף אופציה לעונה השלישית בשורות פרהבר, שסיימה את העונה החולפת במקום השישי.

מתיאוס נמצא כעת בחופשה ויגיע להונגריה רק ב-19.6, אז הוא צפוי להחל בעבודתו. מי שעשוי לקבל פנייה הוא אלמוג כהן, אשר מתיאוס המליץ עליו ברחבי היבשת וסיפר למקורביו כי ירצה לראות אותו גם בקבוצה הבאה שלו, לפני שהסכים לגלות מי היא. "אלמוג עשה התקדמות אדירה והוא בהחלט מתאים לכדורגל האירופאי", סיפר מתיאוס לפני מספר ימים. "צפוי לו עתיד מזהיר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully