וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאדו הברזילאי חתם בסכנין

החלוץ שהיה על סף חתימה בבית"ר ירושלים בינואר, ישחק אצל ערן קוליק בעונה הבאה. הקבוצה ביקרה בביה"ס אליאנס, טל חן ממשיך

אדריאן הרבשטיין

צילום, עריכה וקריינות: נועם אשל

החלוץ הברזילאי בן ה-27, קאדו, חתם הערב (רביעי) לשנה אחת בבני סכנין. קאדו כבר היה על סף חתימה בבית"ר ירושלים בינואר האחרון לאחר שראובן עטר מאוד רצה לראות אותו משחק במדי הקבוצה מהבירה, אבל פציעה מנעה את הגעתו.

קאדו שיחק בעבר בוואסקו דה גאמה הגדולה מברזיל ואחרי תקופה קצרצרה של פחות מחודש בצ'ונבוק יונדאיי מוטורס מדרום קוריאה, חזר לברזיל. ב-39 משחקים במסגרות שונות בואסקו, כבש 10 שערים. לאחר מכן עבר לגרמינל בירסחוט הבלגית שבמדיה כבש 9 שערים ב-26 משחקים.

את דרכו האירופאית המשיך קאדו באוניאו לייריה הפורטגולית בה כבש 5 שערים בלבד ב-37 משחקים. במדי הקבוצה הפורטוגלית פגש החלוץ הברזילאי את ראובן עטר, כשזו התמודדה מול מכבי נתניה בגביע אופ"א. בסך הכל עד שהגיע לאיחוד האמירויות כבש החלוץ, 1.77 מטר, 24 שערים ב-124 הופעות במסגרות ובקבוצות שונות.

בלם הקבוצה, טל חן, חתם הבוקר על חוזה חדש בקבוצה. כזכור, חן הגיע בעונה שעברה לאחר עונה פחות טובה בהפועל תל אביב והיה אחד מהברגים החשובים בהישארות סכנין בליגה. אתמול עוד היו חילוקי דעות ופערים כספים בין הקבוצה לבלם אך חן לבסוף השתכנע וירד מדרישותיו וכך הגיעו לסיכום הצדדים. "אני שמח מאוד על החתימה. אני מקווה שהעונה תהיה מוצלחת הרבה יותר מהעונה שעברה", אמר הבלם.

הערב יתקיימו פגישות גם עם חאמד גנאים, באסם גנאים, מהראן אבו ריא ובמטרה לחתום איתם על חוזים חדשים, כשגם אחמד סבע מבני לוד אמור לסכם בקרוב. גם חיים בנון שעימו היו מחלוות אתמול אמור לחתום עד מחר על חוזה חדש. ערן קוליק מצידו עדיין עסוק במציאת זר נוסף לקבוצה כשבסכנים בונים על מכבי חיפה שהיא תשאיל לה את ירו בלו.

שחקני הקבוצה הגיעו היום לתיכון אליאנס בתל אביב שם משמש המאמן ערן קוליק כרכז הספורט. הנושא שריכז את המפגש היה הדו-קיום היהודי-ערבי והקשיים בפניהם עומדת הקבוצה כנציגה הבולטת של המגזר הערבי בליגת העל בשנים האחרונות.

עדכון ראשון: 10.6 12:56

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully