וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלמיליאן מועמד מוביל לבית"ר ירושלים

דור בלך

10.6.2009 / 12:02

היו"ר איציק קורנפיין צפוי להיפגש בימים קרובים עם המאמן ולהציע לו את המשרה. מרמור בקרב השחקנים: "מן הראוי שיודיעו לנו לגבי העתיד"

לאחר שאייל ברקוביץ' סרב להצעת בית"ר ירושלים, הפך אורי מלמיליאן למועמד המוביל לאימון הקבוצה, כשהיו"ר איציק קורנפיין צפוי להיפגש עמו בימים הקרובים ולהציע לו את התפקיד. קורנפיין עדיין לא יודע בוודאות מה יהיה גורל הקבוצה בעונה הבאה והאם תמשיך להיות בבעלותו של ארקדי גאידמק, שנכון לעכשיו לא מעוניין לוותר על הבעלות בקלות, או שמא תפתח בהליך משפטי של פירוק. קורנפיין רוצה להבטיח כבר עכשיו כי יוכל להתחיל בהכנות לעונה הבאה ברגע שיתבהר עתיד הקבוצה, ולכן מעוניין לסגור עם מאמן מהר ככל האפשר.

חוסר הודאות הזה יצר צורך במאמן שיסכים לעבוד בזול, כשגם לברקוביץ' הוצעה הצעה כספית נמוכה, והעובדה כי הקבוצה עשויה ללכת לעונה קשה עם התבססות על סגל צעיר ומלא בשחקני בית גרמה ליו"ר להעדיף מאמן המזוהה עם הקבוצה. בבית"ר גם מעריכים כי אבירם ברוכיאן יסכים לקצץ בצורה משמעותית בחוזהו ולדחות את היציאה לאירופה בשנה בכדי לעזור לדודו בעונה הבאה אם אכן יהיה המאמן.

"אף אחד עוד לא פתח איתי במגעים או פנה אליי", סיפר מלמיליאן. "ברור שאשמח לאמן את בית"ר, אבל כל עוד לא נעשתה פנייה אין מה לדבר על זה בכלל". גם שמו של אלי אוחנה הוזכר במסדרונות בית"ר בימים האחרונים, אך פניה אליו תעשה ככל הנראה רק לאחר מיצוי המשא ומתן עם מלמיליאן, שכן הוא קשור בחוזה להתאחדות לכדורגל.

בינתיים מספר משחקני הקבוצה דיברו ביניהם והתמרמרו על כך שעל אף שחלפו שבועיים מאז סיום הליגה, אף אחד לא הבהיר להם את המצב עדיין או פיזר את הערפל סביב עתידם, כשהפגישה של קורנפיין עם ברקוביץ' אתמול חידדה את התחושה. "אנחנו גם אנשים", סיפר אחד מהם. "לכולנו ברור שהמצב לא אופטימלי ושיהיה צורך לקצץ, אבל אנחנו לא יכולים ללמוד על מה שקורה במועדון ועל העתיד שלנו מהתקשורת כל הזמן. קבוצות כבר התחילו בבניית הסגלים שלהם, וכשברור שחלקנו לא נמשיך פה מן הראוי שיודיעו לנו מוקדם ככל האפשר כדי שנוכל לדעת אם לחפש קבוצה או שנוכל להישאר במועדון גם אחרי הקיצוץ".

לאחר דיון בן 4 שעות בבוררות בין חברת "נאות בית וגן" לבין בית"ר ירושלים, החליט הבורר כי יודיע על החלטתו בעוד 10 ימים. כזכור, במהלך העונה הפסיקה בית"ר לשלם לחברה דמי שכירות עבור מתחם בית וגן, על סך כ-160 אלף דולרים לחודש, וצברו חוב בגובה מיליון דולר. בבית"ר כבר הגיעו להבנות עם נציגי החברה לפני כמה ימים על תשלום החוב במלואו בתמורה להפחתת עלות השימוש לעשרת אלפים דולר בלבד בעונה הבאה, אך החברה החליטה לחזור בה מהסיכום ולחכות להחלטת הבורר, ובבית"ר זועמים עליהם.

במידה וחברת "נאות בית וגן" לא תוזיל את עלות השימוש, בית"ר לא תמשיך בבית וגן ותאלץ להתפנות מהמבנה בתחילת החודש הבא ולחפש מגרשים חדשים להתאמן בהם וכן מגרשים חדשים למחלקת הנוער. ראש העיר ניר ברקת הבטיח לעזור לבית"ר למצוא מגרשי אימון, כשמגרשי האונברסיטה העברית וכן איצטדיון טדי הועלו כאופציות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully