וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויד אורטיז רואה שש-שש

10.6.2009 / 9:40

החובט נפטר מבעיות הראיה שלו עם הומר ב-0:7 על היאנקיז, שהעלה את בוסטון ל-0:6 במאזן ביניהן. שטרסבורג נבחר ראשון בדראפט

דראפט ה-MLB נערך הלילה (בין שלישי לרביעי), כשבמקום הראשון בחרה, כצפוי, וושינגטון נשיונאלס במגיש סטיבן שטרסבורגה מסן דייגו סטייט. בבחירה השניה לקחה סיאטל את האאוטפילדר דסטין אקלי, סן דייגו לקחה בשלישית את האאוטפילדר דונבאן טייט ובבחירה הרביעית צירפה פיטסבורג את התופס חורחה סאנצ'ז. המגיש מת'יו הובגוד נלקח על ידי בולטימור כדי להשלים את החמישיה הראשונה.

תוצאות משחקי הלילה ב-AL:

בוסטון - ניו יורק יאנקיז 0:7
קליבלנד - קנזס סיטי 4:8
בולטימור - סיאטל 1:3
טמפה ביי - לוס אנג'לס איינג'לס 4:3
טקסס - טורונטו 9:0
שיקגו וייט סוקס - דטרויט 7:6
אוקלנד - מינסוטה 10:5

NL:

ניו יורק מטס - פילדלפיה 5:6
וושינגטון - סינסינטי 3:2
אטלנטה - פיטסבורג 3:4
פלורידה - סט. לואיס 3:4
יוסטון - שיקגו קאבס 7:1
מילווקי - קולורדו 3:2
אריזונה - סן פרנסיסקו 9:4
לוס אנג'לס דודג'רס - סן דייגו 4:6

סנטנה שרד את הסלאג-פסט

AL: ג'וש בקט הגיש שישה אינינגים וקטל שמונה חובטים, דייויד אורטיז (שקיבל טיפות עיניים בשל בעיות ראייה בתחילת השבוע) חבט להומר, ובוסטון ניצחה את איי ג'יי בארנט וניו יורק יאנקיז 0:7, כדי לעלות במאזן השנתי מול הפסים ל-0:6. עד כמה נתון זה זניח (מעבר ליוקרה)? שתי הקבוצות צמודות בראש טבלת המזרח, עם מאזן זהה של 24:34.

טורונטו ממשיכה לנצח בטקסס, הפעם עם 0:9 על הריינג'רס מאחורי הזרוע של בריאן טולה (שבעה אינינגים). לוס אנג'לס איינג'לס גברה בחוץ על טמפה ביי 3:4 ובולטימור הכניעה את סיאטל 2:3. דטרויט גברה בעשרה אינינגים על שיקגו וייט סוקס 6:7 ומינסוטה קטעה את רצף שבעת הניצחונות של אוקלנד והכניעה אותה 5:10. קליבלנד ניצחה את קנזס סיטי 4:8.

NL: יוהאן סנטנה מהמטס הרשה ארבעה הומרים, בהם ה-20 העונה של ראול איבנייז, אבל ניו יורק הגיבה בארבעה משלה ובניצחון 5:6 על פילדלפיה, שצימק את הפער בראש המזרח לשני משחקים בלבד. קולורדו ממשיכה לעשות חיים במערב התיכון, ולאחר הסוויפ המרשים בסט. לואיס פתחה גם את הסדרה במילווקי עם ניצחון 2:3. הקרדינלס ממשיכים להפסיד, הפעם 4:3 במיאמי לפלורידה, ומי שניצלו את המצב הן שיקגו קאבס, שגברו 1:7 על יוסטון, וסינסינטי, עם ניצחון 2:3 בוושינגטון. שמח ומבדח בבית המרכז, כשבין מילווקי שבמקום הראשון לסט. לואיס שברביעי מפרידים רק 2.5 משחקים.

מאט קיין דעך, אמנם, ביכולת, אבל סן פרנסיסקו התגברה על ארבע ריצות שספג והעניקה לו תמיכה התקפית בדרך לניצחון 4:9 על אריזונה. אנדרה אית'ייר מהדודג'רס, שהפליא מכותיו בפילדלפיה במוצ"ש, עשה זאת שוב עם שני הומרים, הפעם ב-4:6 על סן דייגו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully