וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיטסבורג דחתה את החגיגות של דטרויט

הפנגווינס השיגו ניצחון ביתי דחוק 1:2 על הרד ווינגס ואיזנו את סדרת גמר גביע סטנלי ל-3:3. המשחק השביעי והמכריע ייערך בדטרויט

פיטסבורג כפתה הלילה (בין שלישי לרביעי) משחק שביעי בסדרת גמר גביע סטנלי כשניצחה 1:2 את דטרויט בביתה והעבירה את ההכרעה על אליפות ה-NHL למשחק השביעי והאחרון בסדרה, שייערך לילה שבין שישי לשבת בעיר המכוניות.

הפנגווינס, שהוכו 5:0 במשחק החמישי, הציגו הפעם משחק הגנה טוב בהרבה, ועצרו את הרד ווינגס על שער בודד. ג'ורדן סטאל העלה את המקומיים ליתרון בשניות הסיום של השליש השני, וטיילר קנדי הכפיל את התוצאה בתחילת השליש האחרון. קריס דרייפר רק צימק לאורחים, שינסו להשלים את העבודה בבית ולחגוג אליפות חמישית ב-12 השנים האחרונות.

אבל לפנגווינס תוכניות משלהם לגבי העניין הזה. "המאמן דן בילסמה לא אמר לנו שאנחנו רחוקים הפסד אחד מהדחה, אלא שאנחנו צריכים שני ניצחונות", אמר רוב סקודרי, "עכשיו אנחנו צריכים רק אחד". מארק אנדרה פלרי, שזרח במשחק 4, היה שוב מצוין, עם 25 עצירות. "הוא היה פשוט מדהים עבורנו", אמר קרוסבי.

"אין מעמד יותר גדול מזה - משחק 7, על כל הקופה", אמר ניקלאס לידסטרום מהרד ווינגס. "הם היו הקבוצה שנזקקה לניצחון כדי להישאר בחיים והם הראו את זה על המגרש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully