וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסתיים הליך הבוררות בפרשת קולאוטי ומכבי חיפה

9.6.2009 / 22:16

החלוץ, שתבע את סוכנו שהעבירו לחיפה בטענה שהונה אותו, לא יקבל את הסכומים אותם תבע. ב"ש לגפני: אנו מוכנים לשלם את שכרך בחיפה

הליך הבוררות בפרשת רוברטו קולאוטי ומכבי חיפה הסתיים היום (שלישי), זאת לאחר שהשחקן, סוכנו ונציג של מכבי חיפה נטלו חלק בבוררות שהתקיימה היום בתל אביב. כזכור, קולאוטי ששיחק במכבי חיפה, הגיש בדצמבר 2007 תביעה בסכום של למעלה מ-200 אלף שקל נגד סוכנו, ריקי קנטרביץ', בטענה שלכאורה הונה אותו. בפגישה נכח גם נציג מטעם המועדון. בתום הבוררות נקבע כי קנטרביץ' ישלם הוצאות משפט אך לא ישלם את הסכומים בגינם קולאוטי תבע אותו. קולאוטי, כזכור, טען אז כי העביר לסוכן כספים שבדיעבד התברר לו כי מדובר במענק חתימה. קולאוטי מסר בתגובה: "אני שמח שהפרשה מאחוריי ומכבד את ההחלטה". קנטרביץ' מסר: "הכל מאחורינו. עכשיו הכל שקט ביני לבין קולאוטי". גורם בחיפה אמר: "אנחנו שמחים שהעניין הסתיים לשביעות רצון הצדדים".


הבלם הדרום אפריקאי בוגני קומלו, בן 21, המשחק בקבוצת סופר ספורט, מועמד לקבוצה. במקביל אלישע לוי בוחן עוד מספר מועמדים מניגריה וברזיל. כזכור, לוי החליט לצרף בלם זר לצדו של קינן, ובשלב זה הוא פוסל כל הצעה להחתים בלם ישראלי.

בנושא אחר: הפועל באר שבע הבהירה למגן רוני גפני כי היא מוכנה לשלם את שכרו במכבי חיפה. בינתיים, המאמן אלישע לוי לא מוכן לשחרר את השחקן ששוהה בחופשה באיטליה. ביומיים האחרונים מופעל לחץ כבד על סוכנו של השחקן, עו"ד עידן כסיף, להעבירו לבירת הנגב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully