וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טלקיסקי עשוי להמשיך בהפועל תל אביב

הקשר עדיין לא מצא קבוצה שתענה על דרישותיו הכספיות, והוא עשוי לקצץ בהן ולשוב לוולפסון. גוטמן עוקב אחרי בלם שיכול גם לשמש כמגן ימני

הפועל תל אביב לא פוסלת עדיין את אופצית החזרתו של דימיטאר טלקיסקי לקבוצה. במועדון מציינים כי מפאת חוסר זרים וחוסר מועמעדים רלוונטים, קיימת אפשרות טובה שהקשר הבולגרי יחזור לעוד עונה באדום. טלקיסקי עצמו עדיין לא מצא קבוצה שתהיה מוכנה לשלם לו כ-200 אלף יורו כפי שעשו האדומים בעונה האחרונה, ולא מן הנמנע שהקשר יקצץ את שכרו וכך תיסלל דרכו בחזרה לוולפסון.

בתוך כך, מאמן הקבוצה אלי גוטמן בודק בימים האחרונים אופציית החתמת בלם זר נוסף שיכול לשמש גם כמגן ימני. הצדדים עוד לא בשלב של משא ומתן, ובקבוצה לא רוצים לפרסם את שמו של השחקן עד שמגעים אמיתיים לא יחלו ביניהם.

בינתיים, הצרות של הקבוצה עם וינסנט אניימה וסמואל יבואה ממשיכות ליצור כאבי ראש לא קטנים לראשי הקבוצה. השניים מחזיקים בחוזים גבוהים ועד היום לא פנתה לאדומים אף קבוצה במטרה להיכנס למשא ומתן איתם. עד סוף שבוע ימתינו בהפועל להצעות לגביהם, ובמידה ולא יהיו כאלה ייכללו השניים בתוכניות לעונה הבאה.

גם בנושא השחקנים הישראלים אין שינוי משמעותי בקבוצה. כרגע ישנם מספר מועמדים לחיזוק המועדון, אבל לא החל משא ומתן עם אף שחקן שמועמד. יתרה מכך, התמהמהות הקבוצה בנושא שחקניה הישראלים יוצרת חוסר שקט אצל השחקים שאמורים לחתום על חוזים חדשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully