וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברקוביץ' דחה את האפשרות לאמן את בית"ר ירושלים

דור בלך

10.6.2009 / 9:15

שחקן העבר נפגש עם קורנפיין, והועלתה אפשרות לשיתוף פעולה בין הצדדים, אך ברקוביץ' הודיע שאינו מעוניין לאמן את הקבוצה

בהודעה לקונית ומפתיעה שהוציאה אתמול (שלישי) הנהלת בית"ר ירושלים לתקשורת נכתב כי יו"ר הקבוצה איציק קורנפיין נפגש עם אייל ברקוביץ', והשניים דנו על שיתוף פעולה. במהלך השיחה, נכתב, הועלתה האפשרות כי ברקוביץ' ישמש כמאמן הקבוצה בעונה הבאה, אך לא הוגשה הצעה רשמית ולא דובר על סכומים, תקציבים או תוכניות לעונה הבאה. ברקוביץ' סירב ולא ייקח על עצמו את תפקיד מאמן בית"ר ירושלים.

מוקדם יותר נפגש קורנפיין עם יו"ר מכבי חיפה איתמר צ'יזק ודן על שיתוף פעולה בין המועדונים לקראת העונה הבאה, כשגם שם, לטענתו, לא הועלתה שום הצעה רשמית לגבי אף אחד משחקני בית"ר או בקשה להערכת המחיר שתבקש הקבוצה עבור כוכביה. גם גורמים בתוך המערכת אינם יודעים בדיוק מה משמעות רצף הפגישות של היו"ר, אך מספרים כי בתקופה האחרונה חלה התקרבות בין הבעלים של הקבוצה ארקדי גאידמק ואיציק קורנפיין, וכי שוער העבר נמנע מלפתוח בהליך משפטי מתוך תקווה כי האוליגרך יחדש את תזרים המזומנים לקבוצה.

כזכור, גם לפני כשנה התעניין גאידמק באפשרות כי אייל ברקוביץ' ימונה למנהל המקצועי של בית"ר ירושלים, אך לבסוף הדבר לא יצא אל הפועל וגיורא שפיגל מונה לתפקיד, ממנו כבר הספיק להתפטר בתחילת העונה.

עדכון ראשון: 18:42, 09/06/09
עדכון אחרון: 09:15, 10/06/09

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully