וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין: פערים במו"מ עם בנון וחן

עמחת גולדשטיין

9.6.2009 / 17:14

היו"ר אבו סלאח מספר: "אנחנו מאוד רוצים את שני השחקנים האלה, והם יודעים את זה". חלאיילה רוצה שדרוג לחוזהו, עשוי לעזוב לנצרת

הקשר חיים בנון והבלם טל חן נפגשו היום (שלישי) עם יו"ר בני סכנין, חסן אבו סלאח, על מנת לסכם את תנאיהם לעונה הבאה. כרגע עם שני השחקנים יש פערים כספיים, והצדדים אמורים לשוב ולהיפגש ביומיים הקרובים. במשא ומתן עם חן קיים פער גדול יותר מאשר עם בנון, אבל בסכנין מאמינים כי השניים יבואו לקראתם ויורידו קצת מדרישותיהם.

אבו סלאח אמר היום: "יש פערים עדיין, ואנחנו אמורים להיפגש שוב ולדון בהם. אנחנו מאוד רוצים את שני השחקנים האלה, והם יודעים זאת. אני מאמין שבסופו של דבר נסתדר, וגם חיים וגם טל יהיו בסכנין בעונה הבאה".

מעבר לשניים, היו"ר אמור לסכם עם עוד מספר שחקנים בימים הקרובים. הבעיה שמסתמנת בסכנין היא בנושא של חלאד חלאיילה, שנמצא כרגע מחוץ לארץ. חלאיילה ידרוש שדרוג בחוזה, אך לאור התקציב הנמוך של סכנין יהיה קשה לראות אותו מקבל שדרוג. במידה שחלאיילה לא יקבל את מבוקשו, ייכנס השחקן למשא ומתן עם אחי נצרת שגם מעוניינת בשורותיו.

ערן קוליק בימים האחרונים מנסה להביא לפחות זר אחד למבחנים בקבוצה כשמקביל בסכנין עדיין מחכים לתשובה ממכבי חיפה בעניינו של ירו בלו.

מחר שחקני הקבוצה והנהלת המועדון יבקרו בבית אליאנס ברמת אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully