וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיפה ביקשה מקורנפיין הבהרות בנוגע למו"מ

בפגישה עם יו"ר בית"ר ירושלים הבהירה הנהלת חיפה כי היא מעוניינת לדעת כיצד לפעול מולה. בין השמות שהוזכרו: יצחקי וברוכיאן. גם דנין בתמונה

במהלך פגישה שהתקיימה הבוקר (שלישי) בין הנהלת מכבי חיפה למנכ"ל בית"ר ירושלים, איציק קורנפיין, ביקשה הנהלת הירוקים לברר כיצד ניתן לפעול מולה בנוגע להחתמת שחקנים בעונה הבאה. חיפה יזמה את הפגישה בגלל המצב הרגיש בירושלים, שם שחקנים רבים שחתומים על חוזים צפויים לעזוב.

העובדה שבית"ר עשויה להיכנס להליך של כינוס נכסים רק מגביר את הצורך בתיאום ציפיות בין המועדונים. בין השמות שהועלו בפגישה, כצפוי, נמצאים גם ברק יצחקי ואבירם ברוכיאן. גם אלירן דנין נמצא בתוכניות של חיפה, אם רוני גפני יעזוב בסופו של דבר.

בפגישה דנו השניים גם על שיתוף פעולה אפשרי בין המועדונים בעקבות מצבה של בית"ר, שיתכן ותצטרך לשאול שחקנים מחיפה בעונה הבאה בעקבות מגבלות התקציב. בבית"ר הכחישו כי קיימו משא ומתן על שחקנים ספציפיים כלשהם ואיציק קורנפיין עצמו סיפר כי "הייתה פגישה טובה ביני לבין איתמר צ'יזיק, שוחחנו על דברים כלליים ולא מעבר לכך".

ממכבי חיפה נמסר: "במסגרת מערכת הקשרים בין מכבי חיפה לבית"ר ירושלים התקיימה הבוקר פגישה בין מנכ"ל מכבי חיפה, איתמר צ'יזיק, למנכ"ל בית"ר ירושלים, יצחק קורנפיין. השניים העבירו ביניהם עדכונים שוטפים והכשירו את הקרקע לשיתוף פעולה עתידי בין האלופה למחזיקת הגביע".

כפי שפורסם, גפני דרש הבהרות מחיפה בנוגע למעמדו, אך לאחר שיחה עם אביו הובהר שאלישע לוי מעוניין בו. כזכור, התברר כי ג'ון קולמה בתוכניות לאחר שמכבי פתח תקוה פנתה לחיפה בניסיון לשאול את הקשר אך נאמר לה שלוי מעוניין בו לעונה הבאה.

אלון חרזי שיצא לחופשה פרטית צפוי לשוחח לאחר שובו עם הבעלים יעקב שחר בנוגע להמשך העסקתו. ייתכן מאוד ולחרזי יוצע תפקיד נוסף במועדון בשלב מאוחר יותר, מלבד תפקיד הסקאוט שכבר הוצע לו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully