וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טאטא אותי בסט. לואיס

9.6.2009 / 9:16

הקרדינלס ספגו עוד הפסד לקולורדו, 5:2, שהשלים סוויפ בן ארבעה משחקים לרוקיז. הומר ראשון למקלאות' באטלנטה, נגד פיטסבורג

תוצאות משחקי הלילה ב-AL:

שיקגו וייט סוקס - דטרויט 5:4
שיקגו וייט סוקס - דטרויט 1:6
ניו יורק יאנקיז - טמפה ביי 3:5
טקסס - טורונטו 6:3
אוקלנד - מינסוטה 3:4

NL:

סט. לואיס - קולורדו 5:2
אטלנטה - פיטסבורג 6:7
פלורידה - סן פרנסיסקו 0:4
סן דייגו - אריזונה 3:6

בובי קוקס חוגג 2,000

AL: מריאנו ריברה רשם שמירה מספר 14 העונה, מארק טשיירה חבט להומר ה-18 שלו והיאנקיז שוב מיגרו את טמפה ביי, 3:5. טורונטו הכניעה את סקוט פלדמן והריינג'רס וניצחה בארלינגטון את טקסס 3:6. אוקלנד לא עוצרת, ועם ניצחון שביעי ברציפות, 3:4 על מינסוטה, מתחילה לעשות רעש בבית המערב (6.5 משחקים בלבד מהריינג'רס). שיקגו וייט סוקס ודטרויט חלקו דאבל הדר. במשחק הראשון ניצחו הטייגרס 4:5, ובשני גבר חוזה קונטרראס משיקגו על ג'רמי בונדרמן מדטרויט 1:6. קונטרראס הגיש שמונה אינינגים, בונדרמן חזר לגבעה לאחר יותר משנה. "לא יודע אם זו הייתה חלודה, פשוט לא ביצעתי דברים כמו שצריך", אמר המגיש.

NL: לראשונה בהיסטוריה הצליחה קולורדו להשלים סוויפ בחוץ על סט. לואיס (הסוויפ הקודם שלה על הקרדינלס היה בבית ב-1994), 2:5. זה לא היה סתם טאטוא, אלא אחד של ארבעה משחקים, כשהאקס-קרדינל ג'ייסון מארקי משלים 6.2 אינינגים טובים בדרך לניצחון.

נייט מקלאות' חיכה לפיטסבורג כדי להראות לה על מה ויתרה. האאוטפילדר שהועבר בשבוע שעבר בטרייד ירה להומר ראשון שלו במדי אטלנטה דווקא נגד הפייראטס, בניצחון הברייבס 6:7 ב-15 אינינגים. לבובי קוקס, מאמן אטלנטה, היה זה ניצחון מספר 2,000 בקריירה. פלורידה טחנה את סן פרנסיסקו 0:4 עם שמונה אינינגים ושישה סטרייקאאוטים של שון ווסט. סן דייגו עברה את אריזונה 3:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully