וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כספי: "אף אחד לא דיבר איתי על חזרה לאירופה"

9.6.2009 / 8:03

עמרי כספי התאמן בשיקגו והתייחס לאפשרות שיחזור לאירופה אפילו אם ייבחר בסיבוב הראשון: "אני כאן כדי לשחק ב-NBA בשנה הבאה"

עמרי כספי חזר הלילה (בין שני לשלישי) לשגרת האימונים המפרכת שלו אחרי חופשת סוף השבוע, כשהשתתף באימון פרטי שקיימה שיקגו. כספי, שהתאמן בשבוע שעבר במחנות פרטיים של פורטלנד וסקרמנטו ובמחנות כלליים באוקלנד ובמינסוטה והקפיץ משמעותית את מניותיו כשהציג יכולת מפתיעה, נחשב לאחד המועמדים המועדפים על הבולס, המחזיקים בבחירות ה-16 וה-26 בדראפט.

כספי התאמן לצידם של ארבעה מועמדים אחרים - ג'רלד הנדרסון מדיוק, צ'ייס באדינגר מאריזונה (שניהם כוכבי מכללות בעלי שם הצפויים להיבחר לכל המאוחר בעשירייה השנייה, ומיועדים לשחק כסווינגמנים ב-NBA), הקלע איי די וסאלו מוירג'יניה טק, והפאואר פורוורד המוכשר טאג' גיבסון מ-USC. באימון צפו מאמן הקבוצה ויני דל נגרו, סגן נשיא הקבוצה ג'ון פקסון, ומחליפו הטרי בעמדת הג'נרל מנג'ר, גאר פורמן. ביומיים הקרובים יצפה הצוות המקצועי של השוורים ב-17 מועמדים נוספים שיגיעו להיבחן בקבוצה.

כספי, שימשיך כעת לניו ג'רזי שם ייטול חלק במחנה הכללי האחרון לקראת הדראפט החל מיום שישי, התייחס לאחר האימון לדיווחים על כך שהוא צפוי לשחק באירופה בעונה הקרובה גם במידה וייבחר בסיבוב הראשון ואמר: "אני כאן כדי לשחק ב-NBA בשנה הבאה. אני לא יודע מאיפה השמועות האלו הגיעו. אף אחד לא דיבר איתי על חזרה לאירופה בשנה הבאה".

על הציפיות שלו לקראת השנה הקרובה אמר כספי: "הדבר החשוב ביותר בשבילי הוא להיות מסוגל לעזור לקבוצה שתבחר אותי כבר בתור רוקי ולשחק. אני מנסה למצוא את הקבוצה הנכונה, ובמקביל ממשיך להתקדם ולשפר את המשחק שלי".

כשנשאל לגבי ההבדלים בין המשחק באירופה לזה של ה-NBA ענה כספי: "באירופה שמים יותר דגש על יסודות, וכאן החבר'ה מאוד אתלטיים, מהירים וחזקים. אבל כבר שיחקתי לצד הרבה אמריקאים וכאלה ששיחקו ב-NBA. המשחק שלי מבוסס על הרבה חדירות של אחד על אחד, אז במובן הזה אני מרגיש אפילו יותר נוח כאן מאשר באירופה".

התחזיות לגבי המקום בו ייבחר כספי נותרו ללא שינוי. באתר DRAFT EXPRESS הוא נמצא במקום ה-26, באתר NBADRAFT הוא מדורג במקום ה-23, וכך גם ב-ESPN.COM. ב-HOOPWORLD חוזים לו בחירה במקום ה-27, וב-REALGM מייעדים לו את המקום ה-20.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully