וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפגישה בין יאמר ודיסלדורף נדחתה

דור בלך

9.6.2009 / 18:01

הבעלים של מכבי נתניה לא הספיק להגיע לגרמניה בזמן, ויתדיין עם ראשי המועדון ביום חמישי הבא: "מקווה להגיע להבנות. אני רוצה לעזור"

הפגישה שהיתה אמורה להיערך הערב (שני) בין דניאל יאמר וראשי דילסדורף נדחתה ליום חמישי הבא, לאחר שיאמר לא הספיק להגיע לדיסלדורף והודיע לנשיא הקבוצה, פיטר פריימוט, כי עקב פגישת עסקים לא צפויה בלונדון ייאלץ לדחות את המפגש הצפוי. בתוך כך, מאמן דילדורף יצפה בקרוב בקלטות עם ביצועיהם של אלמוג כהן, בייוואן פרנסמן ואיתי שכטר, ולאחר מכן יחליט בצוותא עם פריימוט האם יש לו עניין בשחקנים.

הפגישה ביום חמישי הבא תפגיש את יאמר עם פריימוט, נציג הציבור בהנהלה ד"ר דירק קול וראש מועצת המנהלים ד"ר היינריך פופר. בסיומה אמור הבעלים של נתניה לסכם על הצטרפותו כמשקיע עיקרי לקבוצה שעלתה לפני כחודש לבונדסליגה השנייה. למרות שמועות בתקשורת הגרמנית על חוסר שביעות רצון של חלק מחברי הנהלת המועדון מהצטרפותו האפשרית של יאמר, הגרמני נשמע בטוח בעצמו.

"אני לא מבין מאיפה הדברים האלה מגיעים", סיפר יאמר. "אני מתכוון לדבר איתם בכנות ובפתחון לב, ומקווה להגיע להבנות. אני מאמין שאצליח להבהיר את עצמי בפניהם, כי בסך הכל אני רק רוצה לעזור ולתרום למועדון ולבנות פה משהו גדול. אני מכיר את עסקי הכדורגל שנים רבות ויודע בדיוק מה אני עושה".

הבעלים של נתניה נשמע מתעניין במיוחד בהכנות של הקבוצה לעונה הבאה. "אני רוצה לשמוע מה הם עשו בימים האחרונים. אני יודע שההכנות לעונה הבאה מתקדמות במלוא המרץ ורוצה שהם יגידו לי מה הם הקבוצה צריכה וכמה כסף צריך להשקיע כדי לקדם אותה ולהביא שחקנים מתאימים".

אחת הסוגיות שעומדות בין יאמר למועדון הגרמני היא עניין העסקתו של לותר מתיאוס. יאמר היה רוצה לראות את המאמן שעבד עמו בעונה שעברה מגיע כמאמן או כמנהל ספורטיבי, בעוד בדיסלדורף לא רוצים לפטר את המאמן או המנהל הספורטיבי שהעלו אותם ליגה. יאמר לא התרגש יותר מדי מהנושא וסיפר בחיוך כי "בכל מקרה מתיאוס לא יגיע לפגישה הזאת, הוא בחופשה". אם הפגישה תסתים בהבנות, ביום חמישי צפויה להתכנס הנהלת דיסלדורף ולאשר את הצטרפותו של יאמר לחבר המנהלים.

עדכון ראשון: 9/6/09, 07:05
עדכון אחרון: 9/6/09, 18:01

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully