וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבית"ר אין כסף לליסינג

דור בלך

8.6.2009 / 22:32

לאור מצבה הכלכלי הרעוע, החליטה מחזיקת הגביע לא לשלם כרגע על רכבי השחקנים הצעירים. קובי מויאל, שהושאל לבני יהודה, נפגש עם קורנפיין

חוסר הוודאות הכלכלי ממשיך לאפוף את בית"ר ירושלים, ודומה כאילו הוא פוגע בכל האספקטים של הקבוצה - גם באלה הפחות קונבציונאליים. הנהלת הקבוצה החליטה הערב (שני) כי השחקנים הצעירים של הקבוצה, ואלו אשר היו מושאלים לקבוצות אחרות במהלך העונה והחזירו את רכבי הליסינג שלהם, לא יקבלו אותם בחזרה. השחקנים יהיו יכולים לשכור מחדש את הרכב לחודש נוסף על חשבונם, כשבעונה הבאה, אם ימשיכו בקבוצה, יקבלו החזר לאחר שיוסדר המשך העבודה מול "אלדן". השחקנים קיבלו בהבנה את ההחלטה ורובם צפויים להסכים.

קשר הקבוצה, קובי מויאל, אשר צפוי לחזור מהשאלה, שוחח הערב עם איציק קורנפיין לשיחת עדכון, אך טרם הוחלט על עתידו במועדון. יו"ר בית"ר, אשר שימש כקפטן של מויאל בעונתו הראשונה בבוגרים, שב והבהיר למויאל על הערכתו הרבה כלפיו וכי במועדון בונים עליו שיהיה אחד משחקני המפתח של המועדון בעונה הבאה ואף יתפוס את מקומו בהרכב של דריו פרננדז שצפוי להימכר, אך טרם סיכמו השניים דבר.

כזכור, בראיון לוואלה! ספורט לפני מספר ימים סיפר מויאל כי הוא "לא מפחד מהמצב של בית"ר, אני מאמין בעצמי וביכולת של יתר הצעירים של המועדון, ואם כולנו ניתן 100 אחוז, נהיה קבוצה טובה. בתור שחקן בית אני מרגיש מחויבות גדולה להגיע ולעזור לה דווקא בזמנים קשים. ככה צריך לעשות כל מי שגדל פה. נכון שאני צעיר, אבל מנהיגות זה משהו שלוקחים ולא תלוי בגיל. הקבוצה תהיה צעירה מאוד ומישהו יצטרך לקחת אחריות, ואני מאמין שיש לי את היכולת הזאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully