וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבו עייאש: "מאמין שמחפוד ימשיך איתנו"

יצחק סולומון

8.6.2009 / 23:00

יושב ראש מכבי אחי נצרת היה רוצה לראות את קבלן העליות ממשיך בקבוצה: "היה לו טוב בנצרת, והוא יודע שמקום טוב לא ממהרים להחליף"

"אנחנו מאמינים שאלי מחפוד יישאר אצלנו ויוביל אותנו בעונה הבאה בליגת העל", אמר יושב ראש מכבי אחי נצרת, כאיד אבו עייאש, שנפגש הערב (שני) עם המאמן שהעלה את הקבוצה לליגה הבכירה. למרות הפרסומים לפיהם מחפוד סגר בהפועל פתח תקווה, בנצרת אופטימיים. "ישבנו איתו, סגרנו איתו חשבון, דיברנו על העתיד המשותף, הוא ביקש לחזור הביתה ולהתייעץ עם המשפחה שלו, לחשוב עם עצמו, ולהחזיר לנו תשובה עד מחר בבוקר", אמר אבו עייאש.

אבו עייאש, ששדרג את חוזהו של מחפוד ב- 20 אחוזים, הוסיף: "לאלי מחפוד יש הרבה זכויות במועדון שלנו. הוא העלה אותנו לליגת העל ואנחנו מעריכים אותו על כך. אני מאמין שגם בעונה הבאה נמשיך לשתף פעולה, ונוביל את מכבי אחי נצרת להצלחות בליגת העל".

היושב ראש אמר כי לא בדק שום אופציה אחרת לאימון הקבוצה. "אנחנו מחכים לאלי, רק אם הוא יסרב לאמן אותנו, נפנה לאופציות אחרות, אבל לפי ההרגשה שלי, אלי יישאר איתנו. הוא יודע שמקום טוב לא ממהרים להחליף, ובנצרת היה לו טוב".

אבו עייאש הוסיף כי עיריית נצרת תתמוך בקבוצה בכשני מיליון שקל, וכי בכוונתו לפנות לאנשי עסקים מהמגזר הערבי שיתרמו לקבוצה. בקבוצה בונים על הכנסות של מיליון שקל מנשף העלייה שמתוכנן, מה שיאפשר להם לשלם לשחקנים את שתי המשכורות האחרונות ואת מענקי העלייה אותם הם חייבים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully