וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה חוזרת לנוסחה הישנה?

8.6.2009 / 16:40

דני לוי הציע לזלצר להמשיך בעונה הקרובה, אבל פנה גם למחפוד. ואם שניהם ייענו להצעה? "במקרה כזה שניהם יאמנו את הקבוצה"

חבר עמותת הפועל פתח תקוה דני לוי נפגש בנפרד עם זאב זלצר ואלי מחפוד, והציע להם לאמן את הפועל פתח תקוה בעונה הבאה. בפגישה נאמר לזלצר, כי הוא המועמד המועדף ובמידה שירצה לאמן את הקבוצה יהיה המאמן הראשי. דני לוי, חבר עמותת הפועל פתח תקוה, אמר: "הצעתי לשניהם לאמן. זלצר לא מגובש בדעתו ויודיע לי בימים הקרובים". ואם שניהם ייענו להצעה? "שניהם יאמנו בהפועל פתח תקוה בעונה הבאה", אמר לוי. זלצר הוסיף: "עדיין לא החלטתי. יכול להיות שבסופו של דבר אחזור לקבוצה". במצב כזה שבו זלצר יאמן מעל מחפוד, לא בטוח שהאחרון יסכים למשרה במתכונת דומה לזו שהונהגה בעונה שעברה.

חלק מחברי עמותת הפועל פתח תקוה עשויים להתפטר מתפקידם בימים הקרובים, זאת במידה שלא יחול שינוי במצב הקבוצה. גורם בהפועל פתח תקוה אישר כי "העמותה (מונה שישה חברים, א"י) היא פיקציה בלבד, עד כה היה אדם אחד שקיבל כאן את ההחלטות וכולם יודעים מיהו. ברגע שהוא לא חלק מהמערכת, חלק מהאנשים עשויים לעזוב עד תחילת העונה". חלק מחברי העמותה טוענים כי הפיכתו של רונן אלעד לחבר עמותה מן המניין אינה קריטית למועדון, ואין כל שינוי במעמדו. "הקיצוץ בתקציב הקבוצות בליגת העל, והעובדה שהליגה גדלה, אינה מצריכה השקעה כבשנים עברו". העמותה תתכנס לראשונה ביום ראשון מפני שהחוק מחייב להודיע על כינוסה עשרה ימים מראש.

חבר העמותה יוסי רוזנצוויג אמר: "למיטב הבנתי חלק עומדים לעזוב, אבל אני לא ביניהם. אני בן 69, אבל אשאר פה כשכולם ילכו. הפועל פתח תקוה לא הגיעה לשום הישג בשנים האחרונות מלבד ירידת ליגה, אני מקווה שכל חברי העמותה יתפטרו". בקבוצה מנסים להשיג בימים אלה ספונסרים על מנת לגבש את תקציב המינימום, 10.7 מליון שקל. "זאת משימה קשה, ההכנסות מהטוטו והטלוויזיה קטנו העונה", אמרו בקבוצה. דני לוי סובר אחרת: "התקציב בעונה הבאה יהיה מעל תקציב המינימום".

בניגוד לשמועות, עד כה לא הועברה כל הצעה רשמית לרכישת המועדון על ידי גורם כזה או אחר. גורם במועדון אמר: "אנשים מחפשים פרסום על הגב של הפועל פתח תקוה ויש כאלה שנותנים להם לעשות את זה". פרקליט המועדון, עו"ד שי אליאס, אישר הבוקר כי "עד כה לא הונחה על שולחני הצעה רשמית לרכישת המועדון. מדובר בשמועות בלבד".

מי שמנהלים את המועדון בפועל הם חבר העמותה דני לוי והמנכ"ל אפי צפריר. הישיבה הראשונה של העמותה, שתתכנס כנראה בהרכב חלקי, תעסוק בנושא חוזי השחקנים בעונה הבאה. בהמשך לידיעות שפורסמו כבר לפני מספר שבועות, לפיהן שביט אלימלך ופטי נימבה צפויים לסיים את דרכם בקבוצה, מספר שחקנים נוספים נמצאים בסימן שאלה גדול.



עדכון ראשון: 8.6 10:04

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully