וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשר, תשע... הסיי יאנג מתקרב

8.6.2009 / 9:36

עם עוד הצגה של תשעה אינינגים רשם רוי האלאדיי מטורונטו ניצחון עשירי העונה, 0:4 על קנזס סיטי. קולורדו שוב גברה על סט. לואיס

תוצאות משחקי הלילה ב-AL:

ניו יורק יאנקיז - טמפה ביי 3:4
דטרויט - לוס אנג'לס איינג'לס 6:9
טורונטו - קנזס סיטי 0:4
בוסטון - טקסס 6:3
שיקגו וייט סוקס - קליבלנד 8:4
אוקלנד - בולטימור 0:3
סיאטל - מינסוטה 2:4

NL:

סינסינטי - שיקגו קאבס 6:3
אטלנטה - מילווקי 7:8
וושינגטון - ניו יורק מטס 7:0
יוסטון - פיטסבורג 4:6
סט. לואיס - קולורדו 7:2
סן דייגו - אריזונה 9:6
פלורידה - סן פרנסיסקו 3:2
לוס אנג'לס דודג'רס - פילדלפיה 7:2

הריינג'רס לא מפחדים מאף אחד

AL: רוי האלאדיי מטורונטו הרשים בעוד מפגן דומיננטי של תשעה אינינגים ושישה סטרייקאאוטים, חיסל את קנזס סיטי 0:4 והיה הראשון במייג'ורס להגיע לעשרה ניצחונות העונה. ה-ERA שלו עומד על 2.52, כמעט נקודה שלמה יותר מזאק גריינקי מהרויאלס, אבל לפחות נכון לעכשיו הוא נראה כמועמד ודאי לסיי יאנג.

היאנקיז התגברו על פיגור 3:1 מול טמפה ביי, הפכו אותו ליתרון באינינג השמיני ומריאנו ריברה, שפישל בשבת, שמר הפעם על הניצחון 3:4. נלסון קרוז מטקסס ירה להומר ה-17 שלו העונה והריינג'רס גברו על בוסטון 3:6, כדי לנצח בסדרה הראשונה בפנוויי פארק מזה 12 שנה. קליבלנד גברה על הוייט סוקס 4:8, סיאטל עברה את מינסוטה 2:4. גראנד סלאם של קליט תומאס (מי קורא לבן שלו קליט?) ניצח לדטרויט את המשחק מול האיינג'לס 6:9, אוקלנד רשמה ניצחון שישי ברציפות, 0:3 על בולטימור.

NL: אטלנטה גברה במשחק הפכפך 7:8 על מילווקי (שני הומרים לצ'יפר ג'ונס), אבל הברוורס נשארו בפסגת בית המרכז הודות ל-2:7 של קולורדו בסט. לואיס. אם הרוקיז ינצחו הערב הם ישלימו סוויפ בן ארבעה משחקים בסדרה. ליבאן הרננדז הגיש שבעה אינינגים טובים מול קבוצתו לשעבר, המטס עברו את וושינגטון 0:7. פילדלפיה, שעדיין לא נוצחה בסדרת חוץ העונה, הצליחה להימנע מכך גם הפעם כשגברה על הדודג'רס 2:7 וחלקה עימה את הסדרה.

לסן דייגו יש מסורת של משחקים ארוכים. לאחר שחזרה מפיגור בן חמש ריצות באינינג התשיעי נגד אריזונה והשוותה ל-6:6, המשיך המשחק לעוד "משחק מלא", ורק באינינג ה-18 רשמו הדיאמונדבקס שלוש ריצות כדי לנצח 6:9, במשחק שארך 5:45 שעות. טים לינסקאם וסן פרנסיסקו גברו על פלורידה 2:3, יוסטון ניצחה את פיטסבורג 4:6 ואלפונסו סוריאנו ירה באינינג ה-14 להומר, שסייע לשיקגו קאבס לנצח את סינסינטי 3:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully