וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים משבת לשבת: סודות מדינה

13.6.2009 / 16:30

מה חושף לייל אוברביי מטורונטו, לאן הגיע הספר על א-רוד ואיפה מעדיף ארון קוק מקולורדו להגיש? ציטוטי השבוע בבייסבול

1. "אמרו לי 'יש לך עוד 491 שמירות להגיע למו'" - רנדי צ'וט, האקס-יאנקי מטמפה ביי, אחרי שהשיג את השמירה השלישית שלו בקריירה והנחיל הפסד למריאנו ריברה.

2. "היום הייתי כל כך חכם. מדהים כמה חכם אתה יכול להיות כשההגשה וההגנה שלך עובדות היטב" - מני אקטה, מאמן וושינגטון, עם עוד אמירה סרקסטית אחרי שג'ון לנאן סגר תשעה אינינגים מוצלחים וההגנה השלימה חמישה מהלכי דאבל פליי מול המטס.

3. "זה קשה. קודם כל, פסיכולוגית - הוא שחקן שדה ואתה לא רוצה שאחד כזה יפסול אותך, ודבר שני, אתה לא יודע לאיזו הגשה לצפות" - מארק ריינולדס מאריזונה מסביר איך חבט את ההומראן המנצח על ג'וש ווילסון מסן דייגו. ווילסון השורטסטופ עלה להגיש עקב כך שהמשחק נמשך 18 אינינגים וארך 5:45 שעות.

4. "בכל יום בא מישהו אחר לבסיס הראשון ואומר לי 'הוא הכי טוב'. שחקנים של הרד סוקס והיאנקיז לוחשים לי באוזן 'זה לא פייר'" - לייל אוברביי מטורונטו מסגיר סודות מהחובטים הנדירים שמצליחים לעלות לבסיס כשעל הגבעה נמצא רוי האלאדיי.

5. "אני לא חושב שמישהו מאוהדי הבייסבול האמיתיים החשיב אי פעם את הספר הזה כרציני" - לוגאן פוקס, מנהל רשת חנויות ספרים, על כישלון הספר "א-רוד", שיצא רק לפני שבועות אחדים וכבר שבק על המדפים.

תביא את תעודת הזהות, נרשום לך פעמיים גבר

6. "הוא אומר 'אני גבר, אני גבר'. אין לי מושג מה הוא רוצה להגיד בזה" - ג'רי מנואל, מאמן המטס, לא מצליח להבין את המגיש שלו יוהאן סנטנה, במיוחד אחרי שזה הרשה ארבעה הומראנס לפילדלפיה פיליז.

7. "הם גמרו אותנו בכל פעם השנה, אבל יש עוד 13 משחקים. מתישהו נגיע אליהם" - ג'וני דיימון, לשעבר בבוסטון והיום ביאנקיז, לא מרגיש בנוח עם העובדה שהרד סוקס ניצחו את ששת המפגשים הראשונים בסדרה השנתית בין היריבות המרות.

8. "בהחלט לא חשבנו שזו תהיה התוצאה כשהתחלנו את הסדרה. הגענו לכאן בציפייה לנצח משחקים" - ג'וני דיימון, אותו אחד, אחרי שהסדרה הסתיימה בעוד סוויפ של הרד סוקס.

9. "אני חושב שכדאי שפשוט ניסע לסיאטל" - ארון קוק מקולורדו לא מבסוט מהעובדה שהקבוצה שלו תארח את הסדרה מול המארינרס ולא להפך. יש לו סיבה, אחרי מסע של שמונה משחקי חוץ שהסתיימו כולם בניצחון. את המשחק הראשון בסדרה דווקא ניצחו הרוקיז, והעמידו את הרצף על 9.

10. "נראה לי שהחרקים הביאו איתם את העופות. באיצטדיון הזה יש כל מני עניינים עם חיות וטבע. אבל אני מעדיף את הציפורים על החרקים, אם להגיד את האמת" - קוקו קריספ מקנזס סיטי משתאה מהשחף שגרם לו לפספס את הכדור של שין סו צ'ו מקליבלנד ולהפסיד את המשחק. הוא גם לא ממש שוכח את ההיסטוריה של "ג'ייקובס פילד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully