וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה מעוניינת באביב חדד

דור בלך

7.6.2009 / 12:30

בלם הכח עמידר ר"ג יקבל פנייה רשמית. הקיצוצים נמשכים: גל פיטורים שני צפוי בקרוב, עובדים בכירים יאלצו לחלוק משרדים בקופסא

רק לפני כחודש וחצי ביצעה מכבי נתניה גל פיטורים נרחב, וכבר גל נוסף נראה בדרך. לאחר שדניאל יאמר החליט לוותר על שירותיהם של ארבעה עובדים, ולסגור את המשרדים המפוארים, צפויים מספר עובדים נוספים לקבל בקרוב הודעה על הפסקת העסקתם. בנתניה יעבירו את מרכז פעילותם לאיצטדיון הקופסא, שם קיימים רק שלושה משרדים, אחד מהם כבר הוסב לחדר כביסה ויוחזר לשמש כמשרד.

נכון לעכשיו ישנם כעשרה עובדים במשרדים, כשכאמור, חלקם יאבדו את משרתם וחלקם יאבדו את משרדם. נשיא הקבוצה, גיל לב, המחזיק במשרד משלו, יאלץ להסתדר ללא משרד, וכך גם ליסה יאמר אשר החזיקה במשרד אישי, אך צפויה להעתיק את מרכז עניינה לגרמניה בכל מקרה. יועצת שיווק החוץ, קרינה גודלברג, גם כן תאבד את משרדה, וכך גם המנהל המקצועי במחלקת הנוער בני לם. במחלקת השיווק, אשר נחלה כישלון צורם העונה עם ירידת כמות המנויים והצופים, צפויים קיצוצים.

ובפן המקצועי, מכבי נתניה מעוניינת באביב חדד. הקבוצה צפויה לאבד את כל מרכז ההגנה שלה כשגולן חרמון ולואיס מרין כבר עזבו, וזאביק חיימוביץ וביוואן פרנסמן בדרך לעזיבה ורוצה למלא את מקומם עם צירופו של בלם הכח עמידר רמת גן. בנתניה ביררו את עלויותיו עוד בטרם הכח נשרה ללאומית, ועכשיו כשהשחקן סיים את חוזהו, צפויה הקבוצה להגיש הצעה רשמית. גם מעוז סמיה, שהושאל לכפר סבא והצטיין, צפוי לחזור לקבוצה ובמידה וירשים בפתיחת האימונים, המאמן נתי עזריה ייתן לו מקום בהרכב ולא יתעקש על החתמת בלם זר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully