וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת תטיל קנס קולקטיבי על השחקנים

7.6.2009 / 11:46

עמוס לוזון כועס שהקבוצה פספסה את המענק על המקום השישי. הקבוצה התעניינה בקולמה וקיבלה תשובה שלילית. צמח יחצה את הכביש?

נשיא מכבי פתח תקוה, עמוס לוזון, החליט לקנוס את שחקני הקבוצה לאחר שסיימו את הליגה במקום השביעי. מענק המיקום של המקום השישי היה מבטיח לקבצה 400 אלף שקל נוספים וייתכן שהקנס יהיה בגובה הזה. כזכור, באסיפת שחקנים שנערכה לקראת תום העונה הזהירו לוזון והיו"ר משה זוארץ שאם הקבוצה לא תסיים במקום השישי, השחקנים ייקנסו. להפתעת השחקנים, משכורות חודש אפריל עדיין לא חולקו והם תוהים מתי תשולם להם משכורת חודש מאי. שחקן בקבוצה אמר: "אנחנו כבר ביוני, מוזר שהמשכורות של אפריל מתעכבות. מתי ישלמו לנו את המשכורת האחרונה, באוגוסט?!". גורם בקבוצה אמר: "הוחלט להעניש את השחקנים, עדיין לא ברור באיזה סכום".

הקבוצה מחפשת קשר אחורי זר ברמה גבוהה שיחליף את סירמאנה דמבלה שעזב את הארץ. גורמים במועדון פנו בימים האחרונים למכבי חיפה וביקשו לשאול את הקשר ג'ון קולמה, אולם בחיפה השיבו כי השחקן נמצא בשלב זה בתוכניות של המאמן אלישע לוי. בשלב זה, אין קשרים אחוריים נוספים שמועמדים לקבוצה.

הקשר סולי צמח שוהה בתאילנד בירח דבש וביקש מנציגיו לבדוק לו אופציות בליגת העל. השחקן הוצע להפועל באר שבע שסירבה לקלוט אותו. בימים אלה נבדקת אפשרות לפיה הוא יעבור דווקא ליריבה העירונית, הפועל פתח תקוה. מספר קבוצות נוספות בליגת העל מעוניינות בשחקן. עומר בוקסנבוים מבוקש בהפועל רמת גן שפנתה אליו, אבל כאמור בפתח תקוה לא ממהרים לשחרר אותו למרות שלשחקן יש אופציה לעשות זאת באמצעות סעיף בחוזהו.

הקשר עידן מליחי, ששיחק בעונה שעברה בקבוצה, הודיע סופית על פרישה מכדורגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully