וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת: דני לוי פנה ליוסי שבחון וטוטו תמוז

7.6.2009 / 9:31

קיצוצים? חבר העמותה רוצה להחזיר את שחקני הבית. לוי: "פנינו, וננסה לגייס תקציב". נצרת רוצה להשאיר את מחפוד, שמועמד לקבוצה

חבר עמותת הפועל פתח תקוה, דני לוי, שמנהל בפועל את הקבוצה במקום רונן אלעד, פנה לגורמים המקורבים לשחקני מכבי תל אביב ובית"ר ירושלים, יוסי שבחון וטוטו תמוז, ובדק אפשרות להחזיר אותם הביתה. שבחון לא משוחרר כרגע ממכבי תל אביב בגלל הפציעה של מאור בוזגלו ואילו עלותו של תמוז גבוהה, ולא ברור כיצד פתח תקוה תוכל לממן את העסקה. לוי אישר הבוקר (ראשון): "יש תחושה שהתקשורת יוצרת את הרעש סביבנו, ולא ברור למה. אנחנו במשא ומתן עם מספר מפרסמים גדולים. זה נכון שפנינו ליוסי שבחון וטוטו תמוז במטרה להחזיר אותם לפתח תקוה. אנחנו מצדנו נעשה הכל כדי לגייס את התקציב הדרוש". גם החלוץ עמנואל בנאיני שכרטיסו שייך למועדון עשוי לחזור.

היום (ראשון) הייתה אמורה להיערך ישיבת הנהלה בנוגע לעונה הבאה, אבל היא נדחתה משום שלוי חזר רק היום מחופשה פרטית. המועמד המוביל לאימון הקבוצה, שיוזכר בפגישה, הוא אלי מחפוד, אולם הבוקר מתברר כי אחי נצרת רוצה את המאמן גם לעונה הבאה. אם מחפוד יסגור בנצרת, אלי כהן יהפוך למועמד המוביל. במהלך הימים הקרובים תיתכן פניה למאמן המוערך מאוד בפתח תקוה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully