וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיפה בדקה אפשרות למכור את מסיללה לאירופה

7.6.2009 / 8:40

במועדון חשים שזה הזמן למכור את המגן, שלא בטוח שיפתח את העונה. בן יוסף הוצע. שחר יגבש השבוע תוכנית כלכלית לאחריה יוצע חוזה ליצחקי

מכבי חיפה בדקה במהלך הימים האחרונים אפשרות למכור את המגן פיטר מסיללה לקבוצות באירופה, זאת באמצעות סוכן שחקנים המקושר למועדון. למרות זאת, בחיפה מתקשים להאמין שיוכלו לקבל מחיר גבוה בשלב זה עבור המגן. במועדון חשים כנראה שזה הזמן למכור את מסיללה, לאחר ששיתופו בפתיחת העונה מוטל בספק בגלל ניתוח בקע שעליו לעבור. מסיללה לא נכלל אתמול בסגל נבחרת דרום אפריקה בגלל פציעה. נבחרתו ניצחה 1:0 את נבחרת פולין ות'מבינקוסי פנטאני כבש את שער הניצחון. למרות פרסומים שונים בעת האחרונה, ההערכות הן שפנטאני יישאר בקבוצה גם בעונה הבאה. מי שבישל את השער לחלוץ היה ברנרד פארקר, חלוץ הנבחרת אחריו עוקבים בחיפה זמן רב.

בהמשך לפרסום לפיו המגן רוני גפני דורש הבהרות ממכבי חיפה, נציגו, עו"ד עידן כסיף, ייפגש עם חיפה ביום שני. אם יובהר לגפני שהוא בתוכניות לעונה הבאה ומסיללה יעבור את ניתוח הבקע, הוא יישאר למרות החיזורים מצד הפועל באר שבע. בתוך כך, נודע כי הבלם תומר בן יוסף הוצע בימים האחרונים לקבוצה כמחליף לליאוניד קרופניק, אבל אלישע לוי ממשיך להתעקש על החתמת בלם זר.

הבעלים יענקל'ה שחר יגבש השבוע באופן סופי את התוכנית הכלכלית של המועדון לעונה הבאה, כשלאחריה יוצע חוזה לחלוץ בית"ר ירושלים, ברק יצחקי. גם אבירם ברוכיאן נמצא בתוכניות של חיפה ואלישע לוי הבהיר כבר לשחר שהוא מעוניין בשחקן מאוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully