וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחפוד: "מגיע לנו להיות בליגת העל"

דור בלך ויצחק סולומון

6.6.2009 / 21:25

מאמן אחי נצרת חגג עלייה שנייה ברציפות, אחר שעשה זאת עם הפועל פ"ת. סילבס: "הבטחתי שנעלה בזכות". דהאן: "עדיין לא חושב מה יהיה בשנה הבאה"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

יו"ר ההתאחדות לכדורגל, אבי לוזון, הביא את בשורת הגדלת הליגות, וקבוצות הליגה הלאומית עטו על המציאה וניצלו כל כרטיס אפשרי. אחרי שזכינו לראות חמש עולות שונות, הצטרפה גם מכבי אחי נצרת לחבורה, אחרי שניצחה הערב (שבת) 1:2 את הכח עמידר רמת גן, השלימה עליה ניצחון כפול ותפסה את מקומה בליגה הראשונה. עבור הנצרתים מדובר בחזרה לליגה הבכירה אחרי חמש שנות היעדרות, בעוד הכח שוב יורדת אחרי עונה אחת בלבד.

גרייב: "זה הכי מתוק בדרך הזו"

אלפים חגגו את העלייה בכיכר המעיין, שם על פי המסורת שתתה מריה הקדושה ממי המעיין. "זהו רגע גדול לעיר נצרת. הקבוצה תייצג את העיר בכבוד בליגת העל", אמר ראש העיר, ראמז ג'ראייסי.

"נבוא צנועים, לא נצא בהצהרות מפוצצות, נלמד מטעיות העבר", הבטיח היושב ראש, כאיד אבו חאמד, שהצהיר: "הפעם אנחנו לא באים לטיול של עונה אחת בליגת העל, כפי שהיה בפעם הקודמת. הפעם המטרה שלנו היא לתקוע יתד בליגה".

כיכר המעיין נמצאת מטרים ספורים מהכנסיה הנוצרית, שם נערך לפני שנתיים טקס האשכבה לעזמי נסאר, האיש שהעלה את הקבוצה בפעם הראשונה לליגת העל. "עזמי הוא חלק בלתי נפרד מההצלחה שלנו", אומר חבר ההנהלה, אחמד חילו, "גם היום, ביום כל כך שמח עבורנו, אנחנו לא שוכחים אותו".

אלי מחפוד, שמונה למאמן מכבי אחי נצרת בחלקה המסיים של העונה, רשם עלייה שנייה ברציפות. "זה היה משחק מאוד חשוב למועדון, אבל לפני הכל אני רוצה להגיד שחסר לי אדם יקר - עזמי נאסר שנפטר וחשבתי עליו לפני המשחק היום", אמר המאמן. "אני שמח שעשינו את זה למרות שהיינו בפיגור. במחצית אמרתי לשחקנים לשחק כמו בעשר הדקות האחרונות, ואני מאושר שעשינו את זה, מגיע לקהל. אני רוצה להיות מאמן לגיטימי בליגת העל ובכדורגל הישראלי".

הקפטן חיים סילבס, גם הוא סוג של קבלן עליות: "הבטחתי לפני המשחק שנעלה בזכות ולא בחסד. ניצחנו העונה לפחות פעם אחת כל אחת מהקבוצות שעלו, ואני חושב שמגיע לנו. ליגת העל זה המקום שלנו. אני מקווה מאוד שהפעם יעשו את הדברים הנכונים מבחינה ארגונית ומקצועית, ואני חושב שבליגה של 16 קבוצות אפשר להישאר".

ווהאב ברכאת: "מגיע לקהל שלנו, שהגיע לכאן בהמוניו. כולם התרגשו וזה התבטא במחצית הראשונה, אליה לא ממש הופענו. אחרי שלוש פעמים שלא עליתי ליגה במחזור האחרון, שנתיים עם הרצליה ושנה אחת עם קרית שמונה, אין מאושר ממני".

נג'ואן גרייב, שהדריך את הקבוצה במספר רב של מחזורים ומאז הגעת מחפוד זז לתפקיד העוזר: "היה כתוב מלמעלה שנעשה את זה בדרך הכי קשה, ואתם יודעים שבדרך הזו זה הכי מתוק. אני חושב שאנחנו צריכים להתכונן כמו שצריך לעונה הבאה כי תהיה עונה קשה. נצטרך להתחזק כמו שצריך וללמוד מהטעויות שעשינו לפני כמה שנים. נחגוג כמה ימים ונתחיל להתכונן".

דהאן: "לא חושב על העונה הבאה"

בהכח עמידר רמת גן, איך לא, אכזבה קשה מנשוא. אחרי מסע היחלצות מעורר הערכה מהמקום האחרון והירידה הישירה, חשו הסגולים הקלה מהמקום בפלייאוף ולא האמינו שגורלם יהיה לרדת לליגה השנייה, אך לא ידעו מה צפוי להם מול נצרת השאפתנית.

המנג'ר דודו דהאן: "קודם כל אני רוצה לברך את אחי נצרת, הם הרוויחו את זה ועשו את זה בצדק. לא עבר לי תסריט שנרד ליגה, הוא עדיין לא עובר וצריך לעכל את זה. אני עייף מהשנתיים הקשות האלו וגם השחקנים שלי היו מאוד עייפים. כנראה שהמאבקים של השנתיים האחרונות הביאו אותנו למאני טיים מאוד עייפים ושילמנו על זה. אני כרגע לא חושב על מה יהיה בשנה הבאה, אני אאסוף את החבר'ה, אחבק אותם ואגיד להם 'כל הכבוד על השנתיים האחרונות'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully