וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שתי קבוצות טורקיות רוצות את אלמוג כהן

דור בלך

6.6.2009 / 16:15

לותר מתיאוס מנסה לעזור לשחקנו בנתניה לצאת לאירופה, כאשר גם ראפיד וינה ושאלקה הביעו עניין בקשר. תג המחיר עומד כרגע על חצי מיליון דולר

עושה רושם שהמחמאות מלותר מתיאוס והרצון של דניאל יאמר להחזיר דיוודנדים לקבוצתו משתלם לקשר מכבי נתניה אלמוג כהן, כאשר בסוף השבוע האחרון הגיעו למשרדי המועדון הצעות רשמיות משתי קבוצות טורקיות וראפיד וינה, כשגם שאלקה 04 פנתה לנציגיו של השחקן וביררה את עלויותיו. מסתבר כי מתיאוס, שקידם את השחקן, שמע מדניאל יאמר כי הוא מעוניין למכור את שחקני המועדון וסיפר לחבריו ביבשת על יכולתיו הגבוהות של הקשר הצעיר, כשחלקם אפילו קיבלו באמצעות מתיאוס ודרך נציגיו של כהן דיסק עם ביצועי הקשר והתרשמו.

נכון לעכשיו יאמר אינו מעוניין עדיין למכור את כהן והציב תג מחיר גבוה של חצי מיליון דולר, כדי שיגיע למבחנים בפורטונה דיסלדורף לפני יתר ההצעות. עם זאת, במידה ולא יוחתם בפורטונה, ייכנס יאמר למו"מ עם המועדונים המעוניינים ויסכים להתפשר על המחיר. כהן עצמו קיבל אישור מהצבא על הקדמת שחרורו ל-20.7 כדי שיוכל לצאת ולשחק באירופה עוד בעונה הקרובה.

מה שעשוי לזרז את מעברו של הקשר לקבוצות אירופאית אחרות פרט לפורטונה הם הקשיים במו"מ בין יאמר למועדון. בכירי דילסדורף לא מעוניינים לראות את לותר מתיאוס מצטרף, והנושא עומד כחוצץ בנתיים. מה גם שהרצון של יאמר להביא את ביוואן פרנסמן, אלמוג כהן ואיתי שכטר, נתקל בהתנגדויות מפתיעות, בעיקר לאור הרצון של יאמר למכור אותם לקבוצה גדולה יותר בעתיד. עם זאת, נשיא המועדון, פיטר פריימוט, עדיין אופטימי, ובטוח כי לאחר פגישתם ביום שלישי יוכרז יאמר כאחד ממחזיקי המניות העיקריים בקבוצה שעלתה לבונדסליגה השנייה לפני מספר שבועות.

  • עוד באותו נושא:
  • אלמוג כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully