וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריצ'ארד: "כספי יגיע ל-NBA"

6.6.2009 / 12:42

עמרי כספי התאמן בפורטלנד וסחט מחמאות מהג'נרל מנג'ר של הבלייזרס: "יש לו סיכוי להיבחר בסיבוב הראשון". התחנה הבאה: שיקגו

עמרי כספי סיים הלילה (בין שישי לשבת) את מסע האימונים שלו בחוף המערבי של ארצות הברית, כשערך אימון פרטי בפורטלנד לעיני הצוות המקצועי של הבלייזרס. כספי התאמן לצד חמישה מועמדים נוספים לדראפט, כאשר חוץ מכספי ומהרכז גריבס ואסקז ממכללת מרילנד, יתר הנבחנים צפויים להיבחר רק בסיבוב השני. הבלייזרס מחזיקים בבחירה ה-24 בסיבוב הראשון, ובלא פחות מארבע בחירות בסיבוב השני (33, 38, 55 ו-56).

כספי, ששדרג את מעמדו לקראת ערב הדראפט ב-25 ביוני בשבוע האחרון בסדרת אימונים טובים במינסוטה, אוקלנד וסקרמנטו וחיזק את ההערכות שייבחר בסיבוב הראשון, הרשים גם את אנשי פורטלנד. לאחר האימון אמר עליו קווין פריצ'ארד, הג'נרל מנג'ר המוערך של הבלייזרס: "הוא ילד קשוח, שקלע היטב באימון. הוא יגיע ל-NBA ויש לו סיכוי להיבחר בסיבוב הראשון".

פריצ'ארד הבהיר כי קבוצתו מייחסת חשיבות רבה לאימונים הללו ואמר: "חשוב לנו לראות את המועמדים אחד מול השני על הפרקט, ובנוסף אנחנו מקפידים גם לקחת אותם לארוחה ולבחון את ההתאמה שלהם אלינו מבחינה אישית. פרט לשחקנים שנמצאים כאן אנחנו עוקבים אחרי מועמדים רבים נוספים באמצעות מערך הסקאוטינג הרחב שלנו".

התעניינות נוספת בכספי הגיעה הלילה מפיניקס, כשסגן נשיא הסאנס, דייויד גריפין, סיפר לאתר הרשמי של קבוצתו על התרשמותו מהיכולת של כספי במחנה באוקלנד: "הוא היה ההפתעה הגדולה ביותר שלנו שם. הוא ילד מעניין וקשוח שממש יודע לשחק. הוא גם קיבל החלטות טובות והתגלה כמוסר טוב, אני מאמין שהוא הפתיע שם כמה אנשים".

התחנה הבאה של כספי תהיה שיקגו, לשם הוא יגיע ביום שני לאימון פרטי אצל הבולס, המחזיקים כזכור בבחירות ה-16 וה-26 בסיבוב הראשון. משם הוא ימשיך למחנה כללי אחרון בניו ג'רזי בסוף השבוע הבא, ולאחר מכן יקבל סופית את ההחלטה האם להישאר בדראפט, אחריה ישוב לארץ ב-16 ביוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully