וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בראד ירד

6.6.2009 / 11:43

לידג' שוב פישל, רצף הניצחונות של פילדלפיה נעצר בהפסד 4:3 לדודג'רס. גם הרצף של איצ'ירו נקטע, גריינקי חטף בראש מטורונטו

תוצאות משחקי הלילה ב-AL:

בוסטון - טקסס 5:1
קנזס סיטי - טורונטו 9:3
דטרויט - לוס אנג'לס איינג'לס 2:1
שיקגו וייט סוקס - קליבלנד 6:0
אוקלנד - בולטימור 1:9
סיאטל - מינסוטה 2:1
ניו יורק יאנקיז - טמפה ביי (נדחה)

NL:

וושינגטון - ניו יורק מטס 3:1
פלורידה - סן פרנסיסקו 2:1
סינסינטי - שיקגו קאבס 2:1
אטלנטה - מילווקי 4:0
יוסטון - פיטסבורג 1:9
סט. לואיס - קולורדו 11:4
סן דייגו - אריזונה 8:0
לוס אנג'לס דודג'רס - פילדלפיה 0:8

זמבראנו חוגג 100 - עם הומר

AL: ג'סטין ורלאנדר מדטרויט ניהל דואל מרשים עם ארווין סנטנה מהאיינג'לס וכבר היה אמור לנצח אותו, אבל פישול של פרננדו רודני העניק לסנטנה ניצחון ראשון העונה. ורלאנדר הגיש שמונה אינינגים וקטל שבעה חובטים בסטרייקאאוט, כשהוא נכנס לאינינג התשיעי ביתרון 0:1. אבל אז הרשה רודני שתי ריצות, וזיכה את סנטנה (8.2 ושבעה) ב-W המיוחל.

הפתיחה החלומית של זאק גריינקי מקנזס סיטי ספגה מכה קשה. גריינקי רשם שבע ריצות חובה בהפסד הרויאלס לטורונטו 11:3 וה-ERA שלו, שבתחילת החודש עמד על פחות מ-1.00, עלה ל-1.55. שבעה וחמישה לריקי רומרו. מינסוטה גדעה את רצף 25 המשחקים עם חבטה של איצ'ירו סוזוקי, וגברה בעשרה אינינגים על סיאטל 1:2. מאט הולידיי והמחבטים המתעוררים של אוקלנד נצצו ב-1:9 על בולטימור, כשהולידיי חובט להומר שמיני העונה ודאלאס בריידין מגיש שבעה ושבעה.

טקסס לא נרתעה בפנוויי פארק, ועם שבעה וחמישה של קווין מילווד עצרה רצף של שמונה הפסדים באיצטדיון הזה - 1:5 על בוסטון. קרל פבאנו ממשיך לתת הצגות, והפעם הכניע עם קליבלנד את שיקגו וייט סוקס 0:6, כשהוא משתיק את הגרביים עם תשעה אינינגים, שישה חשמולים ורק שלוש חבטות חובה.

NL: בראד לידג' ממשיך להביך את פילדלפיה. לאחר שבעה ניצחונות רצופים הביא ג'יימי מוייר קשישא את הפיליז אל סף הבאר, אבל לידג' שוב ניתץ שמירה, והניח לדודג'רס להפוך פיגור לניצחון 3:4 עם סינגל של אנדרה אית'ייר. המטס הפצועים ניצלו את ההפסד הזה כדי לצמק את הפער במזרח אחרי 1:3 בוושינגטון.

קרלוס זמבראנו, כמו תמיד, עוזר לעצמו לנצח דרך המחבט. ביג זי רשם הומר שני העונה, וניצח עם הקאבס את סינסינטי 1:2 עם 6.2 אינינגים ושבע הכשות. זה היה ניצחונו המאה בקריירה. בארי זיטו הגיש חמישה אינינגים, מה שהספיק לו כדי לנצח עם סן פרנסיסקו את פלורידה 1:2. נייט מקלאות' ערך הופעת בכורה באטלנטה, סיים עם 0 מ-4 והברייבס נכנעו למילווקי 4:0 בשל הדומיננטיות של יובאני גאיארדו, שסיים עם שמונה ושישה. גם דאג דייויס מאריזונה היה טוב, ושישה וחמישה שלו עזרו לדיאמונדבקס למגר את סן דייגו 0:8. תשע ריצות באינינג השביעי סייעו לקולורדו להכניע את סט. לואיס 4:11, אבל לא מנעו מאלברט פוחולס לחבוט להומר מספר 18 העונה. יוסטון עברה את פיטסבורג 1:9.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully