וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גפני דורש הבהרות ממכבי חיפה

5.6.2009 / 16:27

המגן מעוניין לעזוב, אך אלישע לוי הטיל וטו. ב"ש לוחצת עליו לחתום. גורם במועדון על שחר: "התבטאויותיו מוכיחות שאלתר תפקיד לחרזי"

נציגו של המגן רוני גפני, עו"ד עידן כסיף, ייפגש ביום שני עם הנהלת מכבי חיפה על מנת לברר את מעמדו של השחקן בעונה הבאה. גפני מחזיק בחוזה לשנתיים נוספות בסכומים גבוהים יחסית, אך העובדה שהוא לא מקבל דקות משחק מדאיגה מאוד את השחקן. בהפועל באר שבע הפעילו בימים האחרונים לחץ על סוכנו להחתימו, אך גם מכבי והפועל תל אביב מעוניינות בו וגפני מעוניין למצות קודם את המשא ומתן עימן. נודע כי בימים האחרונים פנו נציגים מטעמו למועדון וביקשו לברר האם ניתן להשאיל את השחקן בעונה הבאה, אך אלישע לוי סירב לשמוע על כך והטיל וטו על המהלך. גפני, שיצא לחופשה פרטית באיטליה, יחזור לקראת פתיחת האימונים של חיפה בעוד כ-10 ימים.

בינתיים, פרשת אלון חרזי מסרבת לחלוף. גורם במועדון טוען כי "ההתבטאות של יעקב שחר במסיבת העיתונאים של סוף העונה מוכיחה כי התפקיד לחרזי אולתר". שחר נשאל במסיבת העיתונאים האם לאור הכשלון באיתור שחקני רכש הוא מתכוון להקים מערך סקאוטינג והשיב בשלילה. "אם לא הייתה לו כוונה לעשות זאת, כיצד ייתכן שמספר ימים אחר כך התוכניות להקמת המערך החדש כבר היו מוכנות? על פניו, עושה רושם שמישהו כאן ניסה לשקר את כולם ולא ממש הצליח". כמו כן, במועדון הביעו פליאה על אופן ההודעה שפורסמה בנושא חרזי, שבה לא הוזכרה תגובתו של השחקן, שאמור לפרוש לאחר שהגיע למועדון לפני 19 שנה. כזכור, ייתכן וחיפה תציע לחרזי לשמש כסקאוט בשלב הראשון ולאחר מכן, במהלך העונה או בעונה שאחרי, להתקדם לתפקיד אחר.

ראשי הפועל עכו, שקיבלו הבטחה בעל פה מבכיר במכבי חיפה בנוגע לזכות ראשונים בנושא השאלת שחקנים, מקווים שבימים הקרובים יקבלו אישור לשאול את אוסיי רנספורד. חיפה תעביר את השחקן בתנאי שייחשב שחקן מוביל ובעונה שאחרי יחזור לתחילת האימונים.

שני הזרים הדרום אפריקאיים של הקבוצה, ת'מבינקוסי פאנטני ופיטר מסיללה, נכללים בסגל הסופי שפרסם מאמן הבפאנה בפאנה לגביע הקונפדרציות. קשר מכבי נתניה, סיאבונגה נקוסי, נופה מהסגל ברגע האחרון. דרום אפריקה תשחק בבית א' עם עירק, ניו זילנד וספרד ותפתח את הופעותיה ביום ראשון הבא. עוד קודם לכן תקיים הנבחרת משחק אימון נגד פולין.

קשר קבוצת הנוער, ליעד אלמליח, זכה בתואר השחקן המצטיין של המחלקה. בעונה הבאה אלמליח, הקשר ישראל זגורי, החלוץ סנטיהו סולליק והמגן אלי ארליך, אמורים להתאמן בקבוצה הבוגרת. ארבעת השחקנים הללו נחשבים לכשרונות גדולים במחלקת הנוער של חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully