וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכח עמידר ר"ג - אחי נצרת: מבחן אחרון בהחלט

דור בלך

5.6.2009 / 11:47

עם יתרון של 1:2 מהמשחק הראשון, ינסו האורחים, ביחד עם רבים מאוהדיהם, לעלות ליגה על חשבון הקבוצה של דהאן (ש', 19:00, ספורט 1)

לאחר ששמעו זאת אינספור פעמים העונה, הפעם מגיעים שחקני הכח עמידר רמת גן באמת למבחן האחרון שלהם בהחלט (שבת, 19:00, שידור ישיר בספורט 1), כשאפילו ניצחון לא יבטיח להם עוד עונה בליגת העל. הסגולים של דודו דהאן יצטרכו לנצח בהפרש של שני שערים, כשגם ניצחון מינימלי של 0:1 יבטיח להם את ההישארות בליגה. לעומת זאת, ניצחון 1:2, התוצאה בה הפסידו בעילוט, יגרור הארכה ממנה ינסו להמנע.

במהלך שלושת הימים האחרונים עבדו בהכח בעיקר על הצד המנטלי לאחר ההפסד לאחי נצרת, כשהתחושה הייתה כי השחקנים הגיעו שאננים לאחר הניצחון על הפועל פתח תקוה שהביא אותם למבחנים. דהאן אמר לחניכיו כי הוא יודע שהם יכולים לעשות את זה והגיע הזמן כי יוכיחו את זה לשאר העולם. המנג'ר ביקש מהם להתעלם מהמשחק ביום שלישי ולהתרכז רק בזה הקרוב. דהאן ייאלץ להסתדר ללא גל לוי ואמיר אבו עראר המוצהבים, כשדידי אונגר צפוי להחליף את לוי בקישור.

בהנהלת הקבוצה עסקו בניסיון לצבוע את וינטר בסגול, כאשר חילקו 400 כרטיסים בחינם ברחבי העיר וכן קראו לאוהדים לחזור להגיע לאיצטדיון לקראת המשחק הגורלי.

הרכב משוער: ברק ויסוקר, חיים פונטרמולי, אביב חדד, ישראל ראש, איתן טיבי, תמיר פור, מייקל טוקורה, דידי אונגר, עומר רפס, ג'וזף נאופור, ברק בדש.

מחפוד לא מסתפק בתיקו

באחי נצרת, לעומת הכח, מודעים לאוהדים הרבים שמעוניינים לתמוך בקבוצה ויעמידו לרשותם אוטבוסים בחינם מנצרת עד לווינטר וחזרה. בנצרת הבטיחו כי אף אוהד לא ישאר בלי הסעה, ואוטבוסים רבים שוריינו מעבר לחמישה שהוזמנו מראש. בנצרת זועמים על הכח על כך שלא שלחה להם מספיק כרטיסים לטענתם, אך הבטיחו לפצות את האוהדים שלא יצליחו להגיע למשחק בנשף עלייה חגיגי אם וכאשר, כבר ביום שבת בלילה.

מאמן הקבוצה אלי מחפוד, אשר זכה להניף את גביע האגדות ביום רביעי, בדיוק כמו בשנה שעברה, ינסה לשחזר גם את הישגיו כמאמן אשתקד - עליית ליגה. על אף שהוא זקוק לתיקו בלבד כדי לעלות, מחפוד דרש משחקניו לנצח ולהוכיח כי הם ראויים לשחק בליגת העל. הוא ימשיך במערך התקפי הכולל שלושה חלוצים, מבלי לערוך שינויים בהרכב שניצח בשלישי.

הרכב משוער: תום אלמדון, ווהאב בריכאת, אלירן חודידה, שמעון הרוש ,יקיר שינה, שלומי חנוכה, אדהם האדיה, חיים סילבס, טצ'ם נ'טויה, סרג' איילי, איב ג'ידה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully