וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני מרגיש יותר ביטחון מהתגובות של הקבוצות"

5.6.2009 / 8:47

עמרי כספי התייחס להתעניינות הרבה בו: "האימונים עזרו לי לשפר את המניות שלי, בשלב הזה אני כבר לא חושב שאפרוש מהדראפט"

עמרי כספי השלים הלילה (בין חמישי לשישי) את האימון הפרטי שלו בסקרמנטו אצל הקינגס, ודיבר עם התקשורת המקומית על ההתעניינות הרבה שהוא מושך בשבוע האחרון לקראת הדראפט. "באימון הכללי הראשון שלי במחנה במינסוטה הרבה קבוצות חדשות הביעו בי עניין, קבוצות שלא ידעתי שחושבות לבחור אותי", אמר כספי. "אני חושב ששני האימונים הכלליים שהשתתפתי בהם עזרו מאוד לשפר את המניות שלי, אבל יש עדיין דרך ארוכה עד הדראפט, ואני רוצה להמשיך ככה - לשחק חזק ואגרסיבי, ולעשות עבודה טובה".

"בתחילת המסע שלי לארצות הברית, כשהגעתי למחנה הקומביין בשיקגו, לא ידעתי למה לצפות", הוא המשיך. "חשבתי שהסיכויים שאשאר בדראפט הם 50-50. עכשיו אני מרגיש יותר ביטחון מהתגובות שאני והסוכן שלי מקבלים מהקבוצות. אנחנו עדיין צריכים לחשוב על זה, אבל אני כבר לא חושב שבשלב הזה אני אפרוש מהדראפט". לגבי המקום בו הוא שואף להיבחר אמר כספי: "זה לא משנה לי להיבחר שני או 22, אני רק רוצה להגיע לקבוצה שתצטרך אותי, למקום שיהיה לי טוב לצמוח יחד עם הקבוצה, לקבוצה שתאמין בי כשחקן וכאדם, ולא כך כך חשוב לי באיזה מקום זה יהיה".

גבעוני: "לא צריך להשתגע מזה"

הרושם החיובי שהותיר כספי בסקרמנטו נתן לו דחיפה קטנה נוספת במעלה התחזיות לדראפט. באתר המוביל DRAFT EXPRESS הוא טיפס מהמקום ה-30 למקום ה-26, ובתחזית של צ'אד פורד מ-ESPN.COM הוא נכנס לראשונה לסיבוב הראשון, הישר לבחירה ה-23. באתר NBADRAFT הוא עדיין ממוקם בבחירה ה-23, וב-REALGM הוא נותר במקום ה-20.

ג'ונתן גבעוני, עורך האתר DRAFT EXPRESS, הסביר בשיחה עם וואלה! ספורט את הסיבות לבאזז הנרקם סביב כספי: "היה לעמרי אימון נהדר במחנה של מינסוטה, ואחר כך אימון נהדר במחנה של גולדן סטייט, וברור שאם אתה מגיע לשני מחנות כאלה גדולים שבכל אחד מהם היו אנשים מלפחות 20 קבוצות ומצליח להיות אחד המרשימים שם, זה סימן טוב. הוא התחיל טוב מאוד, אבל חשוב לזכור שיש לו עוד הרבה עבודה, והיכולת באימונים היא רק אחוז מאוד קטן מההחלטה הסופית של הקבוצות. זה עוזר לו, אבל לא צריך להשתגע מזה".

"כל מי שכבר הכיר את כספי לפני המחנות אמר שרואים שהוא השקיע המון עבודה על הזריקה שלו, והוא קלע באחוזים טובים מבחוץ", המשיך גבעוני. "הם מאוד התרשמו מהאתלטיות שלו ומהקשיחות שלו. לאירופים יש כאן מוניטין של שחקנים רכים, והם לא רגילים לראות פתאום אחד כזה שלא רואה אף אחד בעיניים. אוהבים לראות שהוא נותן הכל, שומר חזק ושאין לו בעיה להיכנס באנשים. זה חשוב למאמנים שלא ראו אותו השנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully