וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלישה: שחר צוברי וחברתו מובילים באליפות ישראל הפתוחה

4.6.2009 / 15:58

המדליסט האולימפי ופלאביה טרטאליני האיטלקיה, ניצחו בשני השיוטים הראשונים בתחרות שמשמשת כחזרה גנרלית לקראת אליפות אירופה בת"א

שבוע וחצי לפני פתיחתה של אליפות אירופה בגלשני רוח מדגם ניל פרייד בתל אביב, מארחת העיר את אליפות ישראל הפתוחה שמשמשת כחזרה גנרלית לקראת הדבר האמיתי. בכירי הגולשים הישראלים משתתפים באליפות, ואליהם הצטרפו הגולשים האירופאים שכבר הגיעו לארץ, ומעוניינים להכיר את התנאים בחוף בתל אביב.

המדליסט האולילמפי, שחר צוברי, נהנה מרוח של 8-10 קשר, שהיא האידיאלית ביותר בשבילו, וניצח בשני השיוטים הראשונים של התחרות. צוברי מוביל על ביירון קוקאליניס היווני, שצבר 6 נקודות שליליות, ועל אנדראס קריולו מקפריסין שצבר 8 נקודות שליליות.

חברתו של צוברי, פלביה טרטאליני האיטלקיה, מובילה בתחרות לנשים אחרי שגם היא ניצחה בשני השיוטים הראשונים. היא מובילה על הגולשת הישראלית הבכירה, מעיין דוידוביץ', שסיימה שניה בשני השיוטים. גולשת ישראלית נוספת, שיר אבני, מדורגת במקום השלישי.

אליפות ישראל הפתוחה תימשך בשישי ובשבת, כאשר המארגנים מנסים בה ציוד חדיש שנקנה במיוחד לקראת אליפות אירופה, בעזרתה של המועצה להסדר ההימורים בספורט.

  • עוד באותו נושא:
  • שחר צוברי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully