וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה: מישהו רוצה את המגן השמאלי הכי טוב בליגה?

דור בלך

4.6.2009 / 19:05

בן דיין הוצע למספר קבוצות, אך הן מסרבות לשלם את מלוא שכרו. אלמוג כהן ינסה למצות את אירופה לפני באר שבע. לויטה מועמד

נציגיו של אלמוג כהן אמנם הגיעו אתמול (רביעי) לסיכום עקרוני עם אלונה ברקת על מעבר קשר מכבי נתניה להפועל באר שבע, אך כרגע הקבוצה הדרומית נמצאת בעדיפות אחרונה מבחינת הקשר הצעיר שאמנם גדל בבירת הנגב, אך מעדיף להסתכל קדימה אל אירופה. אביו של השחקן הודיע לסוכנו כי עד שלא ימצו את האופציות האירופאיות, לא יחשבו כלל על קבוצות בישראל.

כהן קיבל הזמנה למבחנים במספר קבוצות טורקיות וצרפתיות, כשמעבר לכך הוא צפוי להגיע יחד עם דניאל יאמר לפורטונה דיסלדורף כדי לנסות להרשים את מאמנה, נורברט מאייר. גם יאמר עצמו לא מעוניין כלל לדון על מכירת השחקן עד אשר יגיע לדיסלדורף. יאמר מעוניין מאוד לצרפו, יחד עם איתי שכטר וביוון פרנסמן, לקבוצתו החדשה, וכבר הודיע למאייר כי השלושה יגיעו להיבחן לקראת סוף החודש. למרות שפורטונה אינה זקוקה לבלם וקשר הגנתי, אלא רק לחלוץ, מאייר הסכים לבחון את שלושתם וסיפר כי "אי אפשר לסרב להצעה כזאת. אבחן אותם ואם הם מתאימים בהחלט אוכל להיעזר בשירותם".

לאור גל השחרורים הגדול שכבר החל וצפוי להימשך, בנתניה חושבים גם על חיזוק הקבוצה וביררו את עלותו של שוער הפועל כפר סבא, אוהד לויטה. כרגע מדובר במגעים ראשוניים בלבד, אך בעקבות הצורך בשוער לאור השחרור הצפוי של לירן שטראובר, המו"מ נראה חיובי, ובנתניה מעריכים כי יעמדו בעלויותיו. למרות זאת, ללויטה יש הצעות נוספות מקבוצות באירופה ונראה שההעדפה שלו תהיה לממש את האופציות הללו.

מי שנתניה מעוניינת לשחרר אך נתקלת בקשיים לעשות כן הוא המגן דדי בן דיין. על אף שהמגן הוצע לתל אביביות ולהפועל באר שבע תמורת תשלום חוזהו, אף קבוצה אינה מעוניינת לעמוד במלוא שכרו - כ-220 אלף דולרים לעונה, והמגן מסרב לוותר על השכר ודורש שנתניה תעמוד בחוזה, או לכל הפחות תשלים את ההפרש בין השכר שתשלם לו הקבוצה שתקלוט אותו לזה שאמור להרוויח בנתניה.

בן דיין מסרב גם לקצץ בחוזהו על מנת להישאר בקבוצה ונציגיו הודיעו לנתניה כי הוא מתכוון לעמוד בחוזה עליו חתם ומצפה כי הם יעשו אותו דבר. אם ישאר בן דיין נתניה תאלץ לוותר על מספר שחקנים אחרים או על רכש, שכן כל תקציב השחקנים של הקבוצה עומד על כחמישה מיליון שקלים לעונה הבאה, ורק עלות שכרו של המגן מכסה כחמישית ממנו.

עדכון ראשון: 4.6 15:50

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully