וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין: סרחיו נובואה סיכם את תנאיו בקבוצה

הקשר הקולומביאני יקבל הזדמנות להוכיח את עצמו, למרות שמראש תכנן קוליק לוותר עליו. פטי קיבל שדרוג בשכר וסיכם לעונה הבאה

בלם בני סכנין, יא יא פטי, סיכם הבוקר (חמישי) את תנאיו בקבוצה לעונה הבאה וייכנס לעונתו השלישית במועדון. למרות שהעונה גילה פטי חוסר יציבות ביכולתו, בסכנין לא רצו לוותר על הבלם, שקיבל היום שדרוג בשכרו וסיכם לעונה הבאה.

הבוקר, לאחר שהחליט ערן קוליק כי הוא מעוניין בשחקן הקונוגולזי לעונה הבאה, הוא סיכם. פטי נטל חלק העונה ב-31 משחקי ליגה של הקבוצה, כשבכולם הוא פתח ואף הבקיע שער אחד (מול עירוני קרית שמונה). בנוסף השחקן ספג שני כרטיסים אדומים ותשעה כרטיסים צהובים.

מי שעוד יישאר במועדון הוא הקשר סרחיו נובואה, זאת לאחר התלבטות קשה של המאמן ערן קוליק, שהחליט בימים האחרונים להשאיר את השחקן בקבוצה לעונה הבאה. כבר היום אחר הצהריים הקשר נפגש עם ראשי המועדון ויהיה השחקן הזר השני שמסכם את תנאיו במועדון. קוליק שינה את דעתו לאחר שיכנועים מצד ההנהלה כי מדובר בשחקן צעיר עם פוטנציאל ולפחות עד חודש ינואר הקרוב הוא יקבל את ההזדמנות להוכיח את עצמו. בשבוע הבא תשב הנהלת הקבוצה עם השחקנים הישראלים של המועדון.

היו"ר חסן אבו סלאח נפגש אמש עם מגן הקבוצה עלי עותמאן. הצדדים ניסו להגיע לסיכום, והוחלט כי ימשיכו את המו"מ בשבוע הבא. בכל מקרה, בסכנין יעשו הכל כדי להשאיר את המגן הימני, שהצטיין העונה.

עדכון ראשון: 14:44
עדכון אחרון: 17:03

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully