וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טביב: ”אף אחד לא יגיד לי עם מי לשתות קפה”

בעקבות אזהרת ההתאחדות מפני מעורבותו בהפועל ת”א, טביב משיב: ”כרגע אני לא מתעסק בספורט”. שי אבוטבול מתרחק מהאדומים

נושא מעורבותו של אלי טביב בהפועל תל אביב מתחיל, כנראה, לעצבן את ההתאחדות לכדורגל, שמבקשת כעת הבהרות מהבעלים של האדומים, מוני הראל ומטביב עצמו. במכתב שהוציאה ההתאחדות לשניים מודגש כי הנושא של מעורבות כזו היא אסורה על פי חוק ואין לעבור עליה.

היועץ המשפטי של ההתאחדות לכדורגל, עו"ד משה אביבי, חתום על המכתב שנשלח למוני הראל ולאלי טביב. בין השאר נכתב בו: "לאחרונה הגיעו להתאחדות פניות ולפיהן מעורב מר אלי טביב בהכנותיה של קבוצת הפועל תל אביב לקראת עונת המשחקים 2009/2010.

"אני מוצא לנכון להדגיש בפניכם כי מעורבות, כאמור, ככל שאכן קיימת, אסורה על פי תקנוני ההתאחדות כל עוד לא חלפה תקופת 'צינון' של 12 חודשים מסיום מעורבותו של מר טביב בקבוצת הפועל כפר-סבא. הינכם מתבקשים להקפיד הקפד היטב על קיום הוראות התקנון בעניין זה". על הטענות הללו אמר טביב: "אף אחד לא יגיד לי עם מי לשתות קפה. אני כרגע לא מתעסק בספורט ומתעסק רק בעסקים שלי".

בתוך כך, שי אבוטבול מתרחק מהפועל תל אביב. הקשר טען בפני ההנהלה שיש לו הצעה מהפועל באר שבע שמוכנה לשלם לו את הכספים שהוא דורש, סכום של 160 אלף דולר לעונה. בקבוצה לא מתכוונים לשלם לאבוטבול את הסכומים האלה, ובכל אופן לא ממש מתרגשים מעזיבה שלו, שכן שהכוונה של אלי גוטמן היא להחתים קשר אחורי זר.

ביום ראשון תמשיך ההנהלה לשבת עם שחקנים לגבי העונה הבאה, כשהבאים בתור אמורים להיות מהראן לאלה, ביברס נאתכו, בן לוז וערן זהבי.

עדכון ראשון: 14:27
עדכון אחרון: 15:35

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully