וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נדרוש על אבוחצירה מיליון יורו"

4.6.2009 / 10:01

חבר עמותת הפועל פ"ת, דני לוי, סיפר כי הקבוצה תדרוש סכום מופרז, והוסיף: "מקסימום העסקה תתפוצץ". מחפוד ואלי כהן יקבלו פניות

"נדרוש על אבוחצירה מליון יורו. מה יקרה אם לאריסה לא תסכים? מקסימום העסקה תתפוצץ", כך אמר הבוקר חבר עמותת הפועל פתח תקוה, דני לוי, בנוגע לעתידו של חלוץ הפועל פתח תקוה, שמעון אבוחצירה. כפי שפורסם בתחילת השבוע, הבעלים של טוברוק אריק איזיקוביץ' יצא לחו"ל מלווה בעו"ד אפרים ברק על מנת לסגור את העסקה, אולם בסביבתו של השחקן יודעים שהצדדים עשויים לדרוש סכומים מופרזים.

פתח תקוה אמורה לשלשל לכיסה כ-25 אחוז מהעסקה ובקבוצה מקווים לסגור אותה בסכומים מקסימליים, מה שיעזור לפתח תקוה מאוד בניסיונות להמציא בטוחות לרשות לבקרת תקציבים לקראת העונה הבאה. איזיקוביץ' יציג בפני היוונים זכרון דברים שמעיד לטענתו על כך שאבוחצירה חתם לשלוש שנים בפתח תקוה, ועל סמך זה ידרוש פיצוי. אם היוונים יסרבו, המחיר יירד והנטייה היא שהשחקן יסגור ביוון בכל מקרה. אם המהלך לא ייצא לפועל, נציגיו יפתחו במשא ומתן מול מכבי תל אביב המעוניינת בו.

בינתיים פרקליטו של אבוחצירה, עו"ד יוסי גייר, מתכנן לתבוע את המועדון בגין כספים שלא שולמו לשחקן, 60 אלף שקל, סכום הקנס אותו קיבל לאחר שנסע ליוון.

המאמנים אלי מחפוד ואלי כהן אמורים לקבל פניות מהנהלת הקבוצה במהלך השבוע. כהן, שאימן העונה את עירוני קרית שמונה באמצע העונה, אמר: "אף אחד עדיין לא דיבר איתי". מחפוד: "לא דיברו איתי. אני לא מתכוון להתייחס לעונה הבאה לפני משחק הגומלין מול הכח עמידר רמת גן". ביום ראשון תתכנס הנהלת הקבוצה, בראשות אפי צפריר ולוי, על מנת לדון בנושא המאמנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully