וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אטלנטה שיחררה את טום גלאווין

4.6.2009 / 9:31

הברייבס אמרו שלום למגיש בעל הרזומה המפואר, העלו מגיש מהמיינורס וצירפו בטרייד את נייט מקלאות'. ניצחון לבוסטון, הפסד ליאנקיז

אולי מבחינה מקצועית זה לא עניין משמעותי, אבל מבחינה סימבולית זו רעידת אדמה של ממש. אטלנטה שיחררה הלילה (בין רביעי לחמישי) את טום גלאווין, המגיש שהיה אחת הצלעות בטריו המשובח של שנות ה-90 ותחילת ה-2000, וצירפה את האאוטפילדר נייט מקלאות' לאחר טרייד עם פיטסבורג. גלאווין בן ה-43, עם 305 ניצחונות בקריירה, חזר מניתוחים בגב ובמרפק והכריז על עצמו לאחרונה ככשיר לשחק במייג'ורס. הברייבס העדיפו לא להכביר סנטימנטים על המגיש והעלו במקומו את הפרוספקט טומי הנסון, שנחשב לכוכב עתידי בעל פוטנציאל גבוה מאוד. מקלאות' הגיע תמורת אאוטפילדר ושני מגישים מהמיינורס.

תוצאות משחקי הלילה ב-AL:

ניו יורק יאנקיז - טקסס 4:2
דטרויט - בוסטון 10:5
טורונטו - לוס אנג'לס איינג'לס 8:1
טמפה ביי - קנזס סיטי 0:9
מינסוטה - קליבלנד 10:1
שיקגו וייט סוקס - אוקלנד 5:3
סיאטל - בולטימור 2:3

NL:

אטלנטה - שיקגו קאבס 3:2
פלורידה - מילווקי 9:6
יוסטון - קולורדו 4:6
סט. לואיס - סינסינטי 9:3
סן דייגו - פילדלפיה 5:1
לוס אנג'לס דודג'רס - אריזונה 0:1
וושינגטון - סן פרנסיסקו (נדחה)
פיטסבורג - ניו יורק מטס (נדחה)

בקט חוזר ליכולת האס

AL: ג'וש בקט נכנס עם נו היטר לאינינג השביעי, סיים לבסוף עם 7.2 אינינגים ותשעה סטרייקאאוטים ובוסטון ניצחה שוב בדטרויט, 5:10 (הריצות של דטרויט בסיוע הגנה רשלנית של הרד סוקס). סקוט פלדמן מטקסס שוב הראה פוטנציאל ועם 6.1 אינינגים טובים העלה את הריינג'רס למאזן הטוב בחטיבה (21:31) אחרי ה-2:4 על היאנקיז. טורונטו נמחצה בבית על ידי האיינג'לס 8:1, שבעה ועשרה לג'רד וויבר, שנותן עד כה עונה סנסציונית.

קליבלנד מיגרה את מינסוטה בקלות 1:10, שמונה וחמישה לקליף לי. טמפה ביי עשתה את זה נקי ב-0:9 על קנזס סיטי, תשעה ותשעה עם שתי חבטות חובה בלבד לג'ף נימן. סיאטל עברה את בולטימור 2:3, אוקלנד גברה על הוייט סוקס 3:5, הומר שביעי העונה לג'ייסון ג'יאמבי.

NL: בינתיים, בלי גלאווין ועדיין בלי נייט מקלאות', הפסידה אטלנטה בבית 3:2 לשיקגו קאבס. סינסינטי ממשיכה להישאר בצמרת עם 3:9 על סט. לואיס אחרי 6.1 אינינגים טובים של ג'וני קואטו. מילווקי גברה על פלורידה 6:9, פילדלפיה ניצלה את העובדה שהמטס לא שיחקו וגברה 1:5 על סן דייגו. שבעה וארבעה לג'יי איי האפ, הומר לריאן הווארד, ניצחון שישי ברציפות לפיליז. יוסטון ניצחה בדנבר את קולורדו 4:6 והדודג'רס ניצלו מפגן כוח של צ'אד בילינגסלי, שעם שישה ותשעה גבר על ג'ון גארלנד (שישה ושישה) ואריזונה 0:1.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully